Gekås vol 14
Kitty 82 skrev 2011-01-10 13:48:13 följande:
Har vårkläderna kommit in nu?fundera på att åka i mitten av mars, då kanske de borde finnas...eller vad tror/vet ni?
Ngn som vet om de har vakum påsar där? i så fall kostar det?
är det ngn som vet om de har kvar den dära "tripp-trapp" stolen, vad kostar den och vad kostar dynan?
Blöjor finns inte. Men passa på att köpa tvättlappar, lite kläder, snuttefilt, lekasaker (väldigt mycket billigare där! Köpte bla en Fischer price hund som spelar och pratar, mjukis lite "abc-inspirerad" för 269 kr, mot 500-600 i vanlig leksaksaffär!) mjuka klossar, prasselböcker, skallror, speglar som man kan ställa på golvet (vika upp) Ja det finns MASSOR! Jag kan lova att så snart din bebis börjar gripa (runt 3 mån) kommer han älska sånt!
!Ngn som vet om det finns ngn bra kvalite på handukar, till badrummet? Finns det flera "märken" i så fall vilket är bäst?
hej
jag tänkte höra om ngn vet om det finns typ frukost buffe att köpa ngnstans där nere. Hur gör ni som sover över, hur löser ni det med middag och frukost? vi vill vara VÄLDIGT bekväma... ![]()
vi bor i stugbyn
hej.
jag har en fråga om frisörsalongen på gekås. någån som har klippt/färgat håret där?
Var det bra? Och ifall någon vet vad det kostar?
Tack!