Inlägg från: littlemisstrouble |Visa alla inlägg
  • littlemisstrouble

Gekås vol 14

slemtorsk i din bralla skrev 2012-09-11 18:29:50 följande:
    vet inte om ni tagit upp det tidigare i tråden.. men BABYSITTER... enkel utan motor o tjafs... någon som sett något sådant och till vilket pris?

ja det hade dom, 399kr har jag för mig att en enkel babysitter kostade
  • littlemisstrouble
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-09-12 08:28:37 följande:
    uff det låter dyrt när det finns för 289 på leksaksbutiker....får grunna lite till på det och invänta flera uppgifter

ja men det har  blivit dyrt i ullared. mam nappar och flaskor skiljer ca 5kr från vanliga affärer. Det som går att köpa billigt är textil typ påslakan, täcke kuddar snuttefiltar med mera till bebis.
  • littlemisstrouble

bumbostolen kostade 379 eller så var det 399 har jag för mig. det är ju vad dom kostar på babyproffsen så ingen förtjänst där inte.

• littlemisstrouble

Låter ju som om jag är anti ullared men det är jag inte. Dom kan ha mycket bra saker till bra priser MEN man ska inte stirra sig blind på att allt i ullared är billigt för det är det inte. Man kan få bra grejer hemma också.

• littlemisstrouble
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-09-13 15:38:51 följande:
    ja absolut.. därför är det ju bra med sånna här trådar där man kan kolla runt lite.. och för att ens tjäna på att åka till Ullared (iaf när man har en bit att åka) så måste man ju göra rätt så många bra kap.

När vi var där i Juli blev mannen riktigt besviken, han hade inte varit där förr så han såg fram emot att köpa lite basic kläder..s om långärmade vita t-shirts och lite skjortor och när han såg att priserna låg högre än de han köpt på rea på Dressman...och inte lite hellre så blev han surig *S*

ja men precis. man måste ha koll på vad saker och ting kostar i stan innan man handlar massa i ullared i tron att det är billigt.

men sen finns det ju det som är billigt i ullared, som jag skrev tidigare typ påslakanset och textilier till bebisar.  
  • littlemisstrouble
    TinkyWinky skrev 2012-09-15 15:56:57 följande:
    Är det ngn som vet om det finns sk babynest på gekås o isf va dem kostar  ? :)
    Gärna bild :)) 
    nope det har dom inte
  • littlemisstrouble
    TinkyWinky skrev 2012-09-16 09:47:24 följande:
    trist.. :/ Tycker dem e så himla dyra men får väl lägga lite extra pengar på ett..
    finns en på facebook som syr jättefina. sök babynest
  • littlemisstrouble
    Loppan boppan skrev 2012-09-18 03:22:22 följande:
    Inte många handlar julklappar för barnbidraget. Det går nog mer till mat

Fanns när jag va där. Vet inte exakt pris men 279 typ
    tja det är mycket folk där jämt vid barnbidrag iaf
  • littlemisstrouble
    TinkyWinky skrev 2012-09-18 07:48:32 följande:
    det är mkt folk från och med att skolan börjar tills julafton sen brukar dte oftast lugna ner sig.. alla handlar när som nu inför julen, vintern o så hösten med..
    jo jag vet. nuförtiden är det nästan fler perioder som är kaotiska än lugna på gekås
  • littlemisstrouble
    TinkyWinky skrev 2012-09-18 08:01:18 följande:
    ja e ju tyvärr så men man måste ändå ta sig dit o trängas med halv sv ;) Ska dit den 29 september o shoppa till sonen, kommande bebis o massor annat :)
    men man åker dit ändå trots att halva sverige är där bara för att   det är ju en liten utflykt i sig att bara vara på gekås med ALLA andra
  • littlemisstrouble

tinkywinky

visst var det dåligt med utbud i mammakläder och babykläder. Sortimentet har blivit mycket sämre. Amningströjor hade dom inte en enda de två sista gångerna jag har varit där.  

• littlemisstrouble

Höstlovet brukar vara kaos på gekås men har man inget emot milslånga köer och sjukt mycket folk så är det bara att vänta på sin tur att handla

• littlemisstrouble
    vivillblitre skrev 2012-11-09 18:53:16 följande:
    Nån som vet vad sackosäckarna kostar där? Tror det var med barbapappa elr nåt på..
    om jag inte minns helt galet så var det 269kr
  • littlemisstrouble
    Dysch skrev 2012-11-19 01:04:16 följande:
    Nån som vet vad väskbutiken som ligger precis utanför Gekås heter och gärna hur man kommer i kontakt med dom.
    Kårlins Väskor AB
    Danska vägen 5311 60 Ullared
    Tel 0346-362 10

måste ju vara den butiken. minns inte om den heter kårlins men finns nog inte många andra skulle jag tro.
  • littlemisstrouble
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-11-19 12:41:05 följande:
    finns väl en som heter typ väsklagret eller nåt...
    ja visst tusan så kanske den heter. trots att man vart förbi den tusen gånger har jag inte lagt namnet på minnet alls.
  • littlemisstrouble
    Lisa1976 skrev 2012-11-26 14:58:28 följande:
    Nån som sett om dom har My Little pony Pinkie pie på Gekås?
    Pris?

dom har haft dem i sortimentet förut men jag vet inte om de finns nu för har inte varit där på ett tag. När jag köpte till min systerdotter kostade en vit ponny med rosa hår 99kr
Svar på tråden Gekås vol 14