Gekås vol 14
En ny fråga
Finns det smådjurs burar? Sådana där helt i plast med bara galler i locket som man ska ha till möss.
En ny fråga
Finns det smådjurs burar? Sådana där helt i plast med bara galler i locket som man ska ha till möss.
Okej, tack. Kollar där om vi hinner 
Jag funderar på att köpa grejer till en pressent låda, så vi inte behöver åka till stan så fort det blir kalas (eller om det blir julklappsbyte i skolan). Jag vill inte att det ska var så dyra saker och det ska passa barn i 6 - 12 års åldern. Någon som har förslag?
Pyssel, typ gör egen tvål, suddigummin osv. Vad är det för pris på dem?
Ja men det låter ju bra. Nu är det inte många dagar kvar. Ska bli så kul
Funderar på att börja med barnkläderna och leksakerna och sen ta resten på min lååånga inköpslista. Finns det mycket vinterkläder i stl. 134 - 164?
Har kommit hem efter en underbar helg i Ullared, 5 timmar shopping på fredagen, 7-17 på lördagen och 1 1/2 timme idag
Helt slut är jag...
Zhu zhu hamstrarna kostar 99 kr.
Vet inte om någon annan svarat ang cars duplot, men Blixten kostar 99 kr och paketet med polisen och bärgaren (tror jag det var) kostar 149 kr.
Jag frågade själv några gånger innan vi åkte vad vinterkläder i stl 164 kostar och kan meddela att jag fick tag på ett set med jacka och termobyxor för 369 kr (om någon annan undrar) 
Har handlat sååå mycket, tre stora shoppingbagar fulla, utan vinterkläder de packade jag i plastpåsar.... 
Det fanns bara hamstrarna.
Jag köpte legobondgården (stor låda) och den var 200 kr billigare än på toys ´r us.
Jag kanske kan börja fotografera det jag handlat i morgon, när barnen är i skolan och på dagis. Det är mycket som är julklappar, så jag vill inte hålla på när dem är hemma.
Fast vinterkläderna kan jag ju iof fota lite senare idag 
Jahapp, hade fotograferat vinterkläderna och skulle lägga över bilderna i datorn, då är sladden som bortblåst
Det är bara att fotografera om allt med systemkameran ist. Men det får bli i morgon!
Skrev tidigare idag att zhu zhu hamstrarna kostar 99 kr 
Är det saccosäckarna med barbapapa på som ni pratar om? Isf så fanns de i lördags, både i rosa och blått och de kostade 269 kr.
Någon som vet hur mycket fleecefodrat regnställ i stl 122/128 kostar?