Gekås vol 14
halloj ... kollade i pristråden men hitta inte där.... någon som har koll på om det finns Bruka förvaring och sen fischer price garagen ... och vad de kan kosta ! ? tack på förhand !
halloj ... kollade i pristråden men hitta inte där.... någon som har koll på om det finns Bruka förvaring och sen fischer price garagen ... och vad de kan kosta ! ? tack på förhand !
nu är det snart dags igen ... jaja snart å snart men i mitten av oktober ... så dags att börja förbereda inköpslistan .... ![]()
ang lundby ... någon som har koll på lite priser på möblerna ...
Hur var det med lundby möbler ... någon som köpt å kan ge med sig lite priser ! ![]()
någon som ska ner snart å kan kolla hur det ser ut på LUNDBY fronten ... tänkte handla upp lite när jag åker ner i mitten av oktober... sist jag såg här så var det ganska lite vad jag förstod !
TACK på förhand ![]()
Sitter å väntar på att det är dags att ta sig till bussen som ska ta oss ner till ullared.... så imorgon är det SHOPPING !!!
..återkommer ![]()
åkte buss i fredags å chaffören sa att det var 13 bussar då .. å att det skulle va 22 bussar på lördagen .... tyckte det räckte gott och väl med folk i fredags ..
någon som har koll på om de har och pris i så fall på brio el micki spis alt kök el vask...