• LillfisenE

Gekås vol 14

Japp, ringde och de har dem inne... fick dock inte lämna ut något pris sa hon, varför är det så?
    Behöver ju inte ett exakt, men vill gärna veta på en höft sådär..

nya i stan kostar dem kring 700-900 kr, begagnat allt mellan 200-450 kr. Dock är det tydligen så att alla begagnade sålts som smör i solsken höromkring, för INGEN har kvar dem! 

• LillfisenE
    marcitron skrev 2011-02-25 18:24:10 följande:
    Hej!

Jag och sambon har planerat in att besöka gekås den 17 mars, tror ni att det är ett bra/lungt datum? Tänkte att det är ett tag efter löning samt innan barn bidrag.

Tanken är att vi ska bebis shoppa en hel del (typ allt utom vagn, säng, bilstol samt att vi redan har lite kläder) eftersom att jag aldrig kollat på babis saker på gekås förr, hur är kvalité och priser?
    Märks de lägre priserna på kvalitén eller är det typ samma som säljs i div bebisaffärer?
    Vi har ca 4 000:- att göra av med, hur långt tror ni det räcker? :)

Jätte tacksam för svar och tips på saker man absolut ska/inte ska köpa på gekås! :D
    Jag köpte en hel del babissaker där (ej vagn, säng, babysitter, bärsele) men i stort sett allt annat. Slit och släng-saker tycker jag man gott kan handla där som kläder/leksaker/filtar/nappflaskor/nappar/amningssaker etc. Mycket prisvärt och jag har inte märkt någon kvalitetsbrist. Saker bebisen ska ha längre tid som vagn m.m. handlade jag någon annan stans..

Hett tips är billiga flaskor, nappar, sängkläder, filtar. ÄLSKAR deras pyjamas med fot och dragkedja! Superbilliga tvättlappar med. 
  • LillfisenE
    Smultronhjärta skrev 2011-02-25 18:40:31 följande:
    329 sist jag kollade
    Är de "plastiga" eller mer som en normal.. typ enfärgad med bord framför?
  • LillfisenE
    Lisa1976 skrev 2011-03-31 12:05:57 följande:
    finns det Lundmyr-kläder kvar? Ska dit imorgon...
    Ja, va där igår och köpte. Finns både pikébody i grått och rött, strl 70 och 80 samt en heldress i svart i strl 70 och 80. 
  • LillfisenE
    myran82 skrev 2012-02-27 17:43:26 följande:
    Någon som har koll på vad de har för ammningspumpar på Gekås?

Manuell & elektrisk. Märken & pris?
    såg en variant när ja va där, kring 200 tror ja, men minns inte om den va manuell eller elektrisk
  • LillfisenE
    Maddis85 skrev 2012-02-28 12:42:07 följande:
    Ska ner i april och tänkte handla till kommande dop. Typ plastbestick och papptallrikar och sånt.. Hur är det utbudet nån som vet? Finns det lite roligare än bara de vita tråkiga?! =)
    Japp, när jag har vart där har de vanliga vita då förståss.. sedan hade de något med någon liten färg på i kanterna, prins/princessa i blått/rosa o ev ngt mera...
Svar på tråden Gekås vol 14