• Smultronhjärta

Gekås vol 14

Littorina skrev 2011-08-15 14:06:27 följande:
    Vad menar du med "ett handgrepp"? Jag gillar inte att köpa overall så här tidigt men vill man ha lite att välja på så... Förra året var det nog bara tur att overallen passaade i storlek hela vintern.

Mammakläder, finns det några bra och snygga sånna på Gekås? Det jag skulle behöva är byxor framförallt. Drar storlek 46 i vanliga fall.
    Att jag kan ta ett grepp i overallen med min hand dvs det finns så pass mkt växtmån
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Bellbox skrev 2011-08-15 14:53:34 följande:
    Du menar i "grenen" på overallen när barnet har den på sig va?
    (såg en i butiken göra så)   
    Ha ha..ja det stämmer! Såg nu att jag glömde nämna var jag tar mitt grepp
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    NSJD skrev 2011-08-24 17:18:03 följande:
    Hum konstigt inlägget blev :O..

men iaf är det någon som vet ifall gekås fortfarande säljer dessa nappar?

Åh de såldes innan de slutade tillverkas, går numera galet högt på Tradera. Vi har dilemmat att min dotter bara tar denna napp  
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    älskarlivet81 skrev 2011-08-25 12:24:37 följande:
    Vet någon om den här Fisher Price-stolen som pratar och sjunger, finns på Ullared?
    Den har slutat att tillverkas för länge sen så den finns inte på Gekås. Det är oftast begagnat som gäller,kan dock finnas hos Toy`R`us-där har jag hittat mkt gammalt FP. Vet att jag surfade förbi den i en webshop häromdagen som hade mkt gammalt också-dock till ord.pris
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Eivla skrev 2011-08-25 16:58:20 följande:
    Har ni testat dem med kula från www.namnnappen.se, väldigt lika i sugdelen iaf.
    Tack! Den har vi testat,köpte tre stycken och dottern ratade allihop
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    MimmiL skrev 2011-09-01 21:45:23 följande:
    De som bor i Ullared vill kanske ha en vettig konkurrent till ica-butiken? Har en kompis som på tal om detta envist hävdat att det borde finnas en särskild kassa på gekås för lokalbefolkningen som bara vill köpa bakplåtspapper utan att stå i långa köer Tungan ute
    Haha- tänk vad jag håller med! Är där ofta och köper inte mkt var gång. Snabbkassan är min bästa vän
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    vivi85 skrev 2011-09-18 15:07:02 följande:
    Är på gekås för ofta då jag bara bor 3 mil därifrån, var där idag för att köps en yxa.. Slängde ett snabbt öga på tvådelssetten till barn, va dyra de har blivit.. De höjer varje år.. 399kostade de nu... Förra året 289 tror jah..
    Å andra sidan så hade dessa tvådelade seten 5000 i pelare(om du menar On the Peak) Snygga färger var det också! Jag som har barn på utedagis där väldigt många barn har kläder från Gekås tycker ju att det är superbra att kvaliteten ökar för då slipper barnen gå in för att många är blöta igenom
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
Svar på tråden Gekås vol 14