• AochJsMamma

Gekås vol 14

Bambusa skrev 2010-04-04 20:42:47 följande:
    ingen som har ett par galonvantar över?? storlek ett år, så små som möjligt iaf... märke och färg spelar ingen roll, de är slut överallt, och där d finns är dom STOOORA..   
    har samma problem, söker tom samma stl. De jag köpte på POP i minsta storleken var ENORMA!
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • AochJsMamma
    Shoppingtokig skrev 2010-04-08 15:09:41 följande:
    Smultronhjärta --> Du behöver väl inte nämna VARJE gång du åker till Ge-Kås, vissa blir faktiskt väldigt avundssjuka Vill också åka så ofta
  • AochJsMamma
    jessica1979 skrev 2010-04-12 16:41:33 följande:
    Vet du om det är Kettler? Ser så ut i färgerna men har inte superkoll. Är pedalerna frikopplade? Du skriver att den är stor, för stor för en nybliven 2-åring på plus 85 cm?
    undrar oxå!!!!
  • AochJsMamma
    H I L L A skrev 2010-04-12 17:35:54 följande:
    Hittade en bild på den oxå (klickbar)
    Tack!! Vad kostade den??

OT (soory) men kom lurven fram ordentligt?
  • AochJsMamma
    Ville Mor skrev 2010-04-12 20:01:50 följande:
    Det är en Kettler. Pedalerna är frikopplade, det vill säga om jag förstår frågan rätt att de står stilla om du skjuter på. Våra har dock snurrat till ett par gånger ändå, men det är ju inget i jämförelse med en som inte har frikopplade...
    minns du vad den kostade? eller du kanske inte har köpt din på gekås..
  • AochJsMamma
    H I L L A skrev 2010-04-12 20:10:34 följande:
    Minns inte exakt priset  Men ca 399 kanske....Lurven är underbar !!!! TACK !!!!!!!!!!!!!! Finns modellbild i min blogg
    å vad roligt att den var fin på, kan iofs tänka mig det på din sötnos!

399 låter ju onekligen bra för en Kettler!
  • AochJsMamma
    libero skrev 2010-04-18 07:45:56 följande:
    I morgon är det Gekås som gäller ska bli så kul. Var brukar ni äta middag?Vi äter alltid i restaurangen mitt emot men det är ju lite så där skulle vara roligt att pröva något nytt. Någon som har något annat att rekommendera?
    helr ärligt så har vi blivit så besvikna på alla ställen vi varit på runtomkring, så de senaste gångerna har vi ätit på Burger King. Inte superkul kanske, men då har vi iallafall inte varit missnöjda. Ett alternativ är att äta inne i Varberg, det har vi oxå gjort några ggr och det har alltid varit bra!
  • AochJsMamma
    libero skrev 2010-04-18 08:01:18 följande:
    Maten är som sagt ingen höjdare. Kanske ska ta Burger King vi med för det har vi aldrig prövat där. Varberg ligger åt fel håll för oss.
    då tycker jag att ni ska satsa på BK!
  • AochJsMamma

Vad kul att höra om Stantons!!! Det ska testas nästa gång, tycker alla andra ställen suger och tycker det är trevligt att avsluta dagen med en god middag nånstans innan man kör hemåt igen.

• AochJsMamma
    Flina78 skrev 2010-04-21 19:06:15 följande:
    Hallå där! Jag har en kompis som ska till Gekås imorgon. Tänkte att hon skulle få titta efter en lära-gå-vagn till sonen. Är det någon som vet om det finns sådana och i så fall vilket märke och pris?
    det finns. Micki har jaf för mig att det är, o tror de kostar 179 om jag inte minns fel.
    fritzie76 skrev 2010-04-21 18:24:22 följande:
    Vad finns det för docksängar på Gekås? Finns Hello Kitty?
    docksängar finns, en söt i trä fanns iaf sist jag var där
Svar på tråden Gekås vol 14