• Ville Mor

Gekås vol 14

Eivla skrev 2010-10-09 08:04:27 följande:
    Jag såg refiller till blöjhinkar. Det hade stått på skylten att de passade även till Angelcare, men sedan var ordet Angelcare överstruket, så att det bara stod att den passade till Sangenic och någon annan hink. Såg dock inte pris.
    Vilken är det man har om man har en sån man fått gratis med babyboxen? Noll koll
    Ville 071203 * Tess 090921
  • Ville Mor
    Pigelinen skrev 2010-10-09 09:30:00 följande:
    deras passar den som man fick från babyproffsen jag har inte koll på vad den heter och de var billiga MEN de höll inte lukten alls, luktar som att ha i vanlig hink. Så vi köper dem inte mera. Vi har en vanlig blöjhink nu och hundpåsar till bajsblöjorna
    Kanske man inte törs köpa då. Vi har bara bajsblöjor i den hinken och slänger kissblöjorna i den vanliga. Man förlorar ju funktionen om man ska behöva lägga blöjorna i en påse och sen i en påse...
  • Ville Mor
    Mikah skrev 2010-10-09 13:06:43 följande:
    Villemor, menar du tubhalsduk? Jag köpte en svart fin för 39.95 i september. Då fanns bara svart.
    Preeecis det jag menade För det priset håller jag tummarna så hårt jag kan för att det finns kvar när jag ska dit...
  • Ville Mor
    gewjyn skrev 2010-10-12 20:05:01 följande:
    Jag rekommenderar att man mäter ordentligt på kläder man har hemma och tar med sig måttband, för storlekarna varierar som sagt. Min tjej har normalt 98 på typ Lindexkläder, men nu fick jag köpa 92 och det kändes stoort. Fleecjacka köpte jag 86-92. Overallen jag köpte var en lite tunnare variant i något -tex material, typ fodrad softshell. Eftersom hon kan ha sin tjocka Pop-overall från förra säsongen nu så kändes det vettigt med en lite tunnare variant till slutet av säsongen.
    Vi verkar ha barn i samma size så jag frågar dig Ska köpa fodrat regnställ och ett vanligt, eventuellt jacka. Skiljer sig storlekarna på alla kläder? Har nämligen en jacka jag köpte förra hösten i 92 och den kan han inte ha ännu! Han drar 98 i de flesta kläder nu, rakt av. Grabben kan också ha sin pop overall så min egentliga fråga var vad din dotter har för stl i sin? Då vet jag ju om jag ska ta 92 eller 98
  • Ville Mor

Hur är det med skidställ (byxa och jacka) till både dam och herr? Är säker på att det finns men hur är kvaliteten och vad ligger priserna på?

• Ville Mor

Dullan: Såg Cars bilbanan i din blogg. Vad innehåller den och hur kör bilarna? Är det de vanliga Carsbilarna som finns som slussas fram eller hur funkar den? Om den inte ska sparas i paket eller julklapp kanske du har möjlighet att fota den upppackad?

• Ville Mor
    Moonlight83 skrev 2010-10-15 10:35:11 följande:
    Frågar igen;någon som vet om de säljer sänghimmel till barnsängar?
    Jag köpte, förvisso för ett år sen men har sett det tidigare än så innan så det känns som att det är standard. Köpte stativ och lakansliknande gardiner att hänga dit. Fint blev det men vill minnas att jag betalade runt 300 så om det var så billigt vet jag inte...
  • Ville Mor

Jag blir nästan deprimerad av att läsa hur mycket folk det är hela tiden. Har bokat stuga 6-7 november som naturligtvis råkar infalla sig under höstlovet... Jag kommer att dööö

• Ville Mor
    Pejoh skrev 2010-10-15 23:15:29 följande:
    Hittade en helt ny sida med prisjämförelser från Gekås Tomte 

www.kvittona.se
    Ooohh, hoppas det fylls på vartefter...
  • Ville Mor
    linper skrev 2010-10-20 12:33:33 följande:
    Vad tror ni om ett besök på måndag? Kan det funka trots lönedag?

Försöker hitta boende sön-mån men verkar väldigt kört i stugbyn. Eller visar dom inte alla stugor på hemsidan?
    Någon som kan tipsa om bra boende i närheten annars?
     Vi har bokat boende här. Finns två olika stugor. Tyvärr törs jag inte säga så mycket om dem då det är första gången vi bokar in övernattning i Gekåsbesöket...

http://www.stugknuten.com/stuga.asp?stugid=1148
Svar på tråden Gekås vol 14