• livet med barn

Gekås vol 14

isabellesmamma skrev 2010-07-06 19:36:49 följande:
    2-pack filmer med t.ex Madicken och Lotta på Bråkmakargatan, kostade de 169 Kan det stämma?
    är det hela filmerna?
    ~ William 13/2 ~
  • livet med barn
    Kimberly88 skrev 2010-07-07 07:53:59 följande:
    På deras blogg hade någon kommenterat och skrivit något om datum för inspelning "kommer dock inte ihåg hundra", men tror att dem skullle börja filma runt vecka 28 "nästa vecka" och sluta i slutet av Augusti? men som sagt är jag inte helt säker :)
    usch vilken dålig tidpunkt :P, sambon å jag åker ju ner vecka 29 :P
    ~ William 13/2 ~
  • livet med barn

jag å mamma bruka åka på sportlovet till min kusin som bor rätt nära gekås och det var aldrig några jätte långa köer men det var ju lov ändå då så

~ William 13/2 ~
  • livet med barn
    Sandra Michelle skrev 2010-07-10 16:40:19 följande:
    Jag köpte en skötväska där i julas. Inte så snygg. Enfärgad. Min är röd. Tre fack. En i mitten, två på sidan. Lite småfack i mittenfacket. Till får man ett par tillbehör. Funkar bra om man inte är allt för kräsen Minns inte priset. Runt 200:- tror jag,
    okej, tack =)
    ~ William 13/2 ~
  • livet med barn
    Kaerleksbarn skrev 2010-07-14 09:26:24 följande:
    En sådan "rulle" med påsar räcker en månad för oss, men köper man trepack behöver man ju inte tänka på det på 3mån.. smidigt tycker jag då jag hellre betalar mer för att slippa lukten! Nu va de slut i lördags och hade inte tid att åka till Babyproffsen just då så fick snällt va utan tills måndag, det gör jag aldrig om kan jag säg
    våran räcker nog mer än 1 månad, fast vi kör vanlig papperskorg med avfallspåse i till kissblöjorna så använder vi blöjhinken till bajsblöjorna
    ~ William 13/2 ~
  • livet med barn
    Sandra Michelle skrev 2010-07-15 17:06:30 följande:
    Jag har köpt en filt med barbapappa där och en mjuk filt. Det fanns fler varianter.
    okej, vad bra =)
    ~ William 13/2 ~
Svar på tråden Gekås vol 14