• Dysch

Gekås vol 14

april79 skrev 2011-10-03 23:13:52 följande:
    Angående snitt eller ej så verkar de resonera olika i olika landsting men här baseras beslutet på om man har några besvär idag efter bristningen. Jag blev sydd väldigt bra efteråt och är glad för att det gått så bra som det gjort, jämfört med många andra som man läser om och lider med här.

Det enda jag eg. har bekymmer med är "soiling" och detta var enl läkaren skäl nog för snitt, eftersom att de aldrig kan garantera att skadan läker lika bra igen nästa gång och det kan i värsta fall aldrig gå att åtgärda till 100%. Därför måste man själv ta beslutet. Har annars tidigare vid Gyn-besök fått höra att det läkt fint. Ingen ytterligare undersökning behövdes inför snittbeslutet.

Valde ju som jag skrivit om tidigare snitt andra gången efter mycket velande fram och tillbaka och är jättenöjd nu med beslutet, något som såklart är enkelt att säga med facit i hand..
    Har detta inlägg hamnat i fel tråd kke??
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥Denniz 080417 ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Dysch

Kan inte dom som varit på Gekås och handlat fota sina saker och lägga in i bildtråden?
    Eller länka till blogg om dom hellre vill det.

Roligt att se vad andra har handlat innan man själv ska ner 

• Dysch
    pinkdoll skrev 2011-10-04 13:04:13 följande:
    Oj vilka stora bilder det blev , jaja ja slänger upp dom ialf om nån e intresserad :P
    Kvittot är tyvärr ett minne blott så skriver ungefärligt pris av de ja kommer ihåg :)

Body två pack strl 62 .. 69:-

Påslakan set .. Ca 129 kr styck 

Spjälskydd ca 129:- , Suppermjuk filt 79:-

Baby tossor , runt 17-20 :-

Hårinpackning Elvital ca 34:- , Demond&Angel ca 25:- styck , ( kostar 50-70 :- på apotek) Fick förövrigt hyper len hud så de rekomenderas verkligen ! 
    French Manicure: ca 40 :- .. Nagellack 10-13 :- styck

Nappar ca 25-35 :- styck , Nallar/snutte..runt 50 :- styck
    Påslakan seten, vilken storlek är det på dom? 
  • Dysch
    obelix skrev 2011-10-05 11:00:54 följande:
    VAd ska ni köpa till era barn i julklapp?  jag har en 4.5årig dotter och en 6.5årig son, de önskar sig inget speciellt utan ena dagen det och nästa nått annat och vi har inte kommit på nått jättebra.... nån som kan komma med lite tips på vad ni ska hitta på?  tror det kommer bli en snowracer till sonen...
    Jag har visserligen bara en son på 3,5år men tänkte köpa en leksaksdator till honom (hoppas det finns på Gekås), cars prylar och kanske lite playmobil.
  • Dysch
    TinkyWinky skrev 2011-10-05 15:23:36 följande:
    Ja de är riktigt fina :) Fanns ju mängder med olika färger o välja på... 
    Ja jag har ju tur att bara ha en 40 minuter dit ;) 
    Vilken tur du har som bor så nära. Själv kommer ja sitta på en buss i flera timmar för att kunna handla. 
    Fina bilder du la in i bildtråden. 
  • Dysch

Nu är det snart dags att ta sej till bussen och åka mot Ullared. Ska bli såå kul

• Dysch
    FridaKarin skrev 2011-10-12 12:37:00 följande:
    Såg på bloggen att det finns converse väskor. Är det någon som vet hur länge de kommer sälja dem? Jag ska dit den 10:e nov.
    Va där igår och det va många som hade en sån i sina vagnar så dom kan nog gå åt rätt fort tyvärr
  • Dysch
    helmag skrev 2011-10-12 15:32:52 följande:
    har ni sett kopiorn apå one pease?
    Vad kostar dom och finns dom?
    Sitter med en på mej just nu. Superskön svart med rosa i luvan. Kostade 179kr
  • Dysch

Åhh va söt ponchon var. Hoppas bara dom finns kvar när vi ska ner. 

Svar på tråden Gekås vol 14