• Miah21

Gekås vol 14

Upptagen skrev 2011-05-09 10:17:15 följande:
    Jag var dit förra veckan med min 14månaders och hade preparerat med mariekex, såna små riskakor, russin m.m. Russin brukar han inte äta i vanliga fall så det var lite av nyhetens behag och han plockade med dem länge, sen fick jag alternera mellan att sitta i själva barnsitsen på kundvagnen och att stå i kundvagnen. Det var nog roligast att stå och prata med folk.

Matburkar finns att köpa på gekås, om du nu inte menar i restaurangen för dit var vi aldrig. Ett tips är sempers smoothies för 4:- styck, jag är egentligen emot att öppna i butiken innan man betalat men fick gå emot mina principer och paniköppna en då sonen fick syn på dem. Tror kassapersonal och övriga besökare uppskattade det hellre än hans tjut... en gång ingen gång... *host*

Om det blir gnälligt så finns det en lekpark utanför entrén som var perfekt för små barn att springa av sig på.
    Tack för tipsen! jag tänkte på båda matburkar och annat. Såg att de hade dotterns favvo mat i resturangen, både köttbullar och lasagne.
    Så de verkar finnas smått och gott till henne. Mariekexen packar jag ner med desamma tror jag
    Mamma till Julia, 100126
  • Miah21

Nu har jag kommit hem från min tur till Ullared. Kommer lägga upp bilder ikväll om någon är intresserad.

Mamma till Julia, 100126
  • Miah21

DÅ var de dags att börja planera för turen i september.

Någon som har koll på om de har typ ryamatta i rosa?
    Vit sängkappa för en säng på 180x200?
    Städkit för barn?

De var de jag kom på just nu.

Tacksam om någon har svar.

Mamma till Julia, 100126
  • Miah21

Då var de dags att börja planera för turen i september.

Någon som har koll på om de har typ ryamatta i rosa?
    Vit sängkappa för en säng på 180x200?
    Städkit för barn?

De var de jag kom på just nu.

Tacksam om någon har svar

Mamma till Julia, 100126
  • Miah21
    draken spyro skrev 2011-08-24 13:32:30 följande:
    Hej nån som vet om det finns leggins strl 62, och pris?
    Fanns i maj i allafall, kostade mellan 19,95-49,95.  Iallafall de jag köpte.
    Mamma till Julia, 100126
  • Miah21
    Krabbolina skrev 2011-08-26 18:25:22 följande:
    står ju i kommentarerna, om det är on the peak jackan du menar så kostar den 700.
    Tack för svaren!!
    Om jag itne kommer ner nu i september ska jag be en kompis köpa den åt mig.
    Då kan de vara bra att veta hur mycket jag ska skicka med henne.
    Mycket bättre pris än samma jacka på stadium för 1999kr.
    Mamma till Julia, 100126
Svar på tråden Gekås vol 14