• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • Mammiztill2
    livet från ljusa sidan skrev 2010-03-12 20:49:42 följande:
    Ja de figurerna fanns förra veckan iaf och de kostar 59 eller 69 kommer inte riktigt ihåg men inte mer iaf
    Ahh tack för svaret  får hoppas vi har tur att de finns sådana saker kvar nu då.. =)

har de börjat med bättre "mat" i varuhuset eller gäller de att man går ut om man vill ha lite mer "middag" att äta?
  • Elins mamma 2010
    Rocktroll skrev 2010-03-12 20:07:40 följande:
    Det var jag som frågade :) tack för svar!! Ska kika in på toys r us någon dag för har för mig att dom var liiiite billigare och jag behöver massor :P
    vad bra att du såg mitt svar! hoppas det blir bra!
    BF 100904 - Längtar!
  • vanilla deej
    tesoro de oro skrev 2010-03-12 20:16:03 följande:
    Blir en tripp till Ullared imorgon :)  En liten undring är det lönt att springa runt i affärerna omkring gekås. Det enda jag har hunnit med de gånger jag har varit där är skoboo. Erfarenheter? Tips?
    Vi köper nästan alltid skor på Skoboo och så kakor o sånt på göteborgs kex. Annars så brukar det bli en runda på allt runt om. Just ja! Min man fyndar nästan jämnt skjortor på MQ outlet. Så jag tycker absolut att man kan springa ett varv, om man har tid.
  • Tetran
    Tiniwinisen skrev 2010-03-12 16:39:53 följande:
    Hur tror ni att det är med folk om man åker dit så man kan handla på långfredagen och påskafton(lördag)??
    Jag åkte en påsk och tänkte att alla är nog hemma och firar påsk. Men ack vad fel jag hade. HELA västsverige var där. Jag åker då aldrig dit en påsk igen
  • Bobbenn

Vad kostar skaloverallen?

Vad vore jag utan dina andetag 080322 ♥
  • Bubblan2
    Bobbenn skrev 2010-03-13 10:46:54 följande:
    Vad kostar skaloverallen?
    159:- har jag "hört".
  • Scaniamamma
    vanilla deej skrev 2010-03-13 07:46:55 följande:
    Vi köper nästan alltid skor på Skoboo och så kakor o sånt på göteborgs kex. Annars så brukar det bli en runda på allt runt om. Just ja! Min man fyndar nästan jämnt skjortor på MQ outlet. Så jag tycker absolut att man kan springa ett varv, om man har tid.
    Vart ligger göteborgskex? Ligger inte det i kungälv??
  • Mikah
    Gelicapelica skrev 2010-03-13 12:10:30 följande:
    Det ligger i samma byggnad som väskaffären. Det heter nåt med "boden"
    Bräckboden. Man kan om man är godisgris.
  • Kaerleksbarn
    saua83 skrev 2010-03-12 15:49:02 följande:
    Okej, tack för hjälpen! Har inte tittat efter just spädbarnskläder innan där - men nu är det dags  Vet inte vad jag har för nåt i magen så jag tänkte satsa på lite neutrala kläder, får helt enkelt se vad som finns!
    Vi visste inte heller kön när vi va där i april förra året...
    blev positivt förvånade över det neutrala utbudet så handlade bara av det
    Hoppas du hittar mycket idag!
Svar på tråden Gekås vol 14