• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • AochJsMamma
    Lissy81 skrev 2010-09-23 23:48:42 följande:
    Slänger in en fråga om kolsyremaskiner. Har en sambo som är stormförtjust i kolsyrat vatten och vi släpar hem flaska efter flaska. Han fyller i november så funderar på att köpa en kolsyremaskin åt honom.

Jag undrar därför hur kvaliteten är på de maskiner som finns i Ullared, enligt bloggen har de tre i olika prisklasser. Vilken är vettigast att att köpa, hur är kvaliteten? Och gärna ungefärligt pris.

Smaker har jag läst att de ska ha väldigt billigt, gäller det bara "läskerna" eller också smaker till vatten?
    jag köpte till min sambo i julklapp, men på Ica Maxi. Då var det billigare att köpa en där än på Gekås (Sodastream). Kan ju dock variera...
    ♥♥♥ ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★ ♥♥♥
  • Eleonoratösen

fem i familjen: Du köpte ganska mycket kläder ser jag på bilderna. Får man fråga i vilken prisklass du hamnade i? Jag ska åka i nästa vecka och har en ganska lång lista, men jag är inte säker på om jag har budgeterat tillräckligt med pengar för den här händelsen!

• Ekorrfamiljen
    Lissy81 skrev 2010-09-23 23:48:42 följande:
    Slänger in en fråga om kolsyremaskiner. Har en sambo som är stormförtjust i kolsyrat vatten och vi släpar hem flaska efter flaska. Han fyller i november så funderar på att köpa en kolsyremaskin åt honom.

Jag undrar därför hur kvaliteten är på de maskiner som finns i Ullared, enligt bloggen har de tre i olika prisklasser. Vilken är vettigast att att köpa, hur är kvaliteten? Och gärna ungefärligt pris.

Smaker har jag läst att de ska ha väldigt billigt, gäller det bara "läskerna" eller också smaker till vatten?
    Smaker är billigare än på vanliga butiker men själva maskinen köpte jag mycket billigare när Clas Ohlson hade rea förra året. Tror att man kan hitta maskiner billigt både på ICA och andra varuhus. Köp roligare saker på Ge-Kås istället.
    Gud hjälper den som hjälper sig själv.. Inte f*n blev jag med barn för det!
  • Memme81

Ni som åkt dit när det varit massor med folk....hur länge har ni fått köa som längst? Tänkte vad man har att vänta sig...

• Lissy81
    Ekorrfamiljen skrev 2010-09-24 15:52:42 följande:
    Smaker är billigare än på vanliga butiker men själva maskinen köpte jag mycket billigare när Clas Ohlson hade rea förra året. Tror att man kan hitta maskiner billigt både på ICA och andra varuhus. Köp roligare saker på Ge-Kås istället.
    Hihi, har tänkt handla massa andra roliga saker också, har sparat länge och ska stanna i 3 dar på motellet.Och har med barnvakt till barnen, mormor och morfar. Så slantarna kommer rulla. Skrattande
  • sarsparis

Nån som vet om det finns riktiga verktyg för barn, inte plast alltså, pris?
    Sen undrar jag om Micki trägarage finns där, pris?

• Sandtrollet
    sarsparis skrev 2010-09-24 21:07:42 följande:
    Nån som vet om det finns riktiga verktyg för barn, inte plast alltså, pris?
    Sen undrar jag om Micki trägarage finns där, pris?
    Riktiga verktyg fanns idag, vet dock ej pis
  • Memme81
    fem i familjen skrev 2010-09-24 11:52:18 följande:
    Jag har lagt in bilder (och pris) i bildtråden! Glad
    bildtråden??
Svar på tråden Gekås vol 14