• Pigelinen

Gekås vol 14

JÖSSES... jag la ut min dotters jacka från i fjol som vi köpte på GeKås för 149:- tillsammans med en POP vårmössa och nu är det 1 dygn kvar och den är uppe i 215kr!!! Känns ju pinsamt... Jag har skrivet att det är en Fine Tex jacka så de kan ju inte missuppfatta de men ändå 215kr för en begagnad???!!!

• Pigelinen
    darknightgirl skrev 2010-04-04 10:38:12 följande:
    är det någon som köpt gekås "tripp trapp stol"??? tittade på den men blev oäsker.. tyckte den va låg? eller bara tycker jag det?
    Har mät mot orginalet och GeKås stolen är faktiskt någon cm högre.
  • Pigelinen
    Amelica skrev 2010-04-10 14:28:25 följande:
    är det någon som har köpt blöjpåsar på Gekås som passar till Angelcare... jag såg dem sista jag var där men glömde och köpa sen visste jag inte hur bra dem är....
    ja jag köpte och de passar dock är jag inte helt nöjd för de håller inte undan doften som babyproffsens påsar gör. Får byta varjegång jag slängt en blöja med nr 2 och då kan jag ju lika gärna köpa vanliga påsar i en vanlig blöjhink.

Kommer inte köpa dem igen, tyvärr.
  • Pigelinen
    Bambusa skrev 2010-04-10 19:28:57 följande:
    nån som vet om man kan hitta nå finare att ha på sig på bröllop?? vet dock inte vad ja ska ha på mig...  är kavaj för herrar, men vad förväntas vi ha på oss då??
    Enligt gamal sed så är kavaj samma som kostym men numera anses kavaj som lite enklare än kostym. Dvs du kan ha nästan vad som men bör välinte ha långklänning. Kjol o topp, kortare klänning ellr ett par snygga byxor och topp till.  
  • Pigelinen
    grodan25 skrev 2010-04-23 09:46:26 följande:
    HejJag undrar om någon vet om Gekås säljer resesängar och vad de i sådana fall kostar?Tack på förhand.
    ja de har gjort det ivarjefall, komemr dock inte ihåg pris men vad kan det varit, 400-500?
  • Pigelinen
    villa villekulla skrev 2010-04-23 10:38:25 följande:
    parasoll(heter det det? ni vet vad jag menar va?) och myggnät till vagn, finns det? pris?
    japp, ifjol kostade parasollet 79kr omjag minns rätt och myggnätet 29kr
  • Pigelinen
    Nallepuhmamma skrev 2010-04-24 14:08:17 följande:
    Någon som vet?????Någon som vet vad regnkläder/regnställ för barn kostar?Vet inte om det skrivits i tråden innan!
    är det vanliga eller fodrade du är ute efter? Finns både och. Ofodrade mellan 150-200kr och fodrade ca 200-250kr.
    kalmar brud skrev 2010-04-24 15:20:22 följande:
    Någon som har koll på pris på påslakan till vuxna (150x200)
    Beror på vilken kvalite du är ute efter. Jag köper bara de som jag tycker är bäst Satin eller Pecal och de kostar 149kr på GeKås, på Hemtex kostar dessa fr 350 o upp. Finns billigare också i bomull men som sagt jag vill ha de med bättre kvalité.
Svar på tråden Gekås vol 14