• passau

Gekås vol 14

Luxuz skrev 2011-09-20 08:24:04 följande:
    Jag tänkte höra om det är någon som vet om det finns dammsugare där? Vi skulle behöva en dammsugare till garaget, så antingen en billig eller någon typ grovdammsugare. Någon som har sett nåt sånt?
    finns flera olika, ingen koll på sortimentet i sig dock...
  • passau
    Ms M skrev 2011-10-29 23:50:24 följande:
    Lite frågor om detta shopping-kortet..

Hur funkar det? Är det ett kreditkort? Så man handlar på det och sen avbetalar den summan eller? Det är ett mastercard ju men om jag fattar rätt så får man en kreditgräns att handla för.Och ta ut??

Står ju att det går att användas på fler ställen än ullared. Med krediten då? För det är väl inget som kopplat till sitt privata bankkonto eller?

Många frågor men jag förstår mig inte på det riktigt. Är det många av er som har det?        
    det är som ett vanligt kreditkort, du kan ta ut var du vill och använda det upp till din kreditgräns... finns flera olika...
    4000, 10000 och säkert fler men d vet jag inget om...
  • passau

De har flera oikal kjlockradioer jag köpte en för 349:- som har varit bra och som laddar... Skyller konstig stavning på just iphone

• passau

Någon som vet vad moulinex rivjärn kostar? Och om dom har öppet 1/1-12

• passau

Hittade att det var stängt, någon som vet hur länge man kan byta julklappar eller om d e 30 dagar då med?!

• passau

Moulinex kostade (ej äkta) 249:- och äkta 399:- Wii fit kan ha kostat 899:- men är inte helt säker... Tror dom hade tripp trapp varianten förra veckan...

• passau

Har dom jumpsuites nu till barn? Vad kostar dom och vilka färger? Är det värt att vänta eller ska jag ta den jag köpt på kappahl fö att d e bättre passform?! Gäller stl 104...

• passau
    Kampis skrev 2012-07-10 10:06:43 följande:
    Någon som vet om man kan få slippa stå i kö in om man är höggravid vid besöket? Åker på fredag/lördag och med en månad kvar tills bf vil man ju inte direkt stå still i kö under en timme liksom... Och nån som vet vad snutten de nyss gjort inlägg om kostar? 

Jag var där bf+1 och fick ingen mer service än sittplats när d knep ;) Sen tog d över en vecka till innan hon ville ut men ändå
  • passau

Vi var på gekås igår, tyvärr tyckte jag barnkläderna hade hamnat helt fel och det var helt kass!!! En egen våning för att inte störs andra, men trångt och allt för uppdelat tjej/kille även på baby! Och alla vagnar som var där! Hjälp! Trångt mellan hyllorna, nej, ris från mej tyvärr! Och inte var det lättåtkomligt heller... Varför underlätta för barnfamiljerna? Ett 3-pack sockar var allt i klädväg d blev igår... Hoppas d blir bättre när d lugnar sig med folk!

• passau
    DuTappaEnGran skrev 2012-10-14 18:27:51 följande:
    Hejsan! Jag ska dit nu på lördag. Någon som vet om det finns babysafe alltså babyskydd för barn 0-6månader? Märke pris? Och sen babysitters? Samma där. Pris märke?

finns vet ej pris eller märke dock...
Svar på tråden Gekås vol 14