• Snuttjulla

Gekås vol 14

Jojsie skrev 2010-09-15 13:15:27 följande:
    tack! var det nyligen? 229:- för båda?
    svarar att ja, det är nog nyligen, var där igår och köpte för det priset, 2-delat
  • Snuttjulla
    Kevlarsjäl skrev 2010-09-16 16:09:19 följande:
    Nu blev det ju fel. Jag menade ju Kassa-apparat...
    ja, den finns, kostade nånstans mellan 1219-159 tror jag... är inte säker, men trotr det var i den prisklassen.
  • Snuttjulla
    Dysch skrev 2010-10-19 23:02:59 följande:
    Jo då snart eller senast imorgon kväll kommer mina bilder. Beror på om ja orkar lägga upp dom ikväll  eller om ja hinner somna innan
    gulliga du, bilder är så kul...
  • Snuttjulla
    Kanelstjärnan skrev 2010-10-20 16:07:42 följande:
    Om du menar en sådan som man sätter barnet i så köpte jag en i förra veckan för 329kr. Tyvärr har designern fullkomligt överdoserat färger så fulare stol får man leta efter. Men eftersom gåstolar går på ca 700-800 kr här hemma svalde jag stoltheten och köpte en ändå
    här slår jag ett slag för begagnat, brukar finnas väldigt billiga, och oftast i jättebra skick då det  är nåt man använder tidsbegränsat...

nån som vet om de har skaloverallerna nu? *tror inte men lovat att kolla åt en kompis*
  • Snuttjulla

Var där i torsdags, och jag blev faktiskt lite besviken på vinterklädsutbudet till barn, fanns i princip bara overaller. Inte mycket mössor och vantar heller, inte om man ska jämföra med när jag var för 6 veckor sen.
    Men det blev dyrt ändå, fyllde 2 såna där stora gula väskor med grejer. Tur att inte allt var till mig, hade en del beställningar. Gubben hade fått slag om jag handlat så mycket.
    Han ringde när vi var på väg hem och frågade hur mycket jag handlat för, och det ville jag ju inte säga till honom. Men snäll och gullig som han är, förklarade han senare när vi träffades, att det var för att han ville veta hur många gånger han skulle behöva springa ut till bilen och hämta kassar, handla fick jag göra hur mycket jag ville, men han ville inte släpa och bära i evigheter. Det är kärlek det...
    Ska försöka fota nåt, är himla dålig på det, men själv vill jag se bilder på vad andra köpt, det går ju inte ihop, så jag ska försöka ta mig i kragen...
    Ska tillägga att även om vinterkläder till barn var en besvikelse, så är jag nöjd med allt jag köpt, och var som sagt där för inte så länge sen, köpte i princip allt jag behövde i uteklädersväg då, men skulle haft få enstaka saker där...

• Snuttjulla
    tinis77 skrev 2010-10-24 12:26:45 följande:
    Massagedynan med värme de visar i bloggen, nån som vet vad den kostar? Måste renskriva min inköpslista nu, för på onsdag är det dax!!
    Tror, men bara tror, att det var 799...
  • Snuttjulla

Varför är det alltid så när man varit där, och handlat, att man alltid önskar man köpt lite mer? Dumsnål som man är när man är där, tar man bara 2, till barnen. Hjärnsläpp måste det vara, för jag har 3 barn! Så  nu är det slagsmål... Skäms

Svar på tråden Gekås vol 14