Gekås vol 14
Vilka färger finns?
Passar nog inte att ha till en phil&ted sport ändå =(
Gaztongirl: Det fleecefodrade regnsetet som var andrahandssortering, har du hittat något "fel" på det? Priset var ju för bra för att vara sant!
Vad börjar overallerna (en som ska funka att ha till dagis och i snö) och regnkläderna i för storlek? Misstänker själv att det kanske kan finnas någon enstaka modell i stl 80 men att de flesta börjar på 86. Skulle behöva stl 74 egentligen men då får jag nog leta ![]()
Är det verkligen ingen som har en aning om vad regnkläder och overaller att leka i (inte fleece) börjar på för storlek???
Är det någon som vet vad de har för märken och priser på rittavlor? Sån man ritar på och suddar ut som denna: http://leksaker.toyland.se/sv/product/11085/Megasketcher-rittavla
Frågar lite till...
Någon som sett Duplos tågräls? Gärna ett startkit eller hur jag ska säga och gärna modell "stor kartong"?
Hur är det med Brio rälsen? Finns det kopior eller bara orginal?
Någon som vet vad det finns för modeller/märken/prisklass på dockvagnar? Inte en paraplysulky utan de lite mer riktiga eller hur jag ska förklara...
Någon som vet vad det tar för duplotågsetet som syns i mitten på den nedersta bilden i bloggen? Dessutom undrar jag om någon sett det ännu större tågsetet och pris på det?