Bellbox skrev 2010-12-28 09:34:43 följande:
Jag tillhör dem som varit oerhört mycket på Gekås under åren (ett antal ggr per år kan jag säga!) och tillhör tyvärr dem som sista året VARJE GÅNG fått med något felaktigt som gått sönder snabbt

Så var det faktiskt inte innnan för min del och jag har börjat undra hur det kan komma sig att just JAG skulle ha "otur" varje gång...
BRIO-leksaker som är felaktiga (Brio har ju annars hög kvalitet) Fula Brio-leksaker (uppenbara färgfläckar eller avvikelser) Dockor som pratar som gått sönder direkt, batteri-leksaker som direkt gått sönder *suck!!*
Börjar tveka inför att köpa leksaker där längre faktiskt...
Sen har barnkläderna (som jag köpt de senaste 3 åren innan utan problem) haft felaktigt sydda sömmar (när man packar upp dem ur deras plast de ligger i (går ej att bryta förpackningen i affären & kolla!) eller haft fel i trycket på plagget fler gånger än inte...
Sen finns ju många nöjda

men som sagt talar jag bara av min egen erfarenhet (som då har förändrats tyvärr senaste året)...
då måste du ha haft otur, vi är också på gekås rätt ofta, och har faktiskt aldrig råkat ut för dålig kvalite på leksaker eller annat. ett par byxor har vi köpt som sömmen gick upp på direkt, men annars har allt hållt bra.