Gekås vol 14
Måste komma med ett tips också. Gekås "fläcksuddare". Kanongrej verkligen! Det är tvåpack med vita "svampar" som man bara fuktar med vatten och tar bort fläckar på möbler och liknande med. Dottern har haft tuschpennor som verkligen inte går bort. Sådana som det är vanlig tuschpenna i ena änden och en form av stämpel i andra. Givetsis har det råkat komma på köksbordet som jag verkligen provat ALLT på. När min mor kom stickande med de här fläcksuddarna tänkte jag väl inte så mkt om dem, men av en slump testade jag på dessa fläckar och döm om min förvåning, det funkade! Och inte behövde man ens ta i, det var liksom bara att gnugga lätt och borta var det! Nu använder jag dem på allt! När dottern ritat här och var, det är lättare att stryka med den här svampen än att sudda med suddgummi tex. Fingeravtryck på toalettdörren, gamla klistermärks-rester den funkar på nästan allt. Tror priset var typ 10:- för två stycken och de räcker länge! Inga kemikalier heller, bara vatten. Rekommenderas varmt!!!!