• Thegran

Gekås vol 14

This is me skrev 2011-03-28 18:23:36 följande:
    Jag vet, man blir så glad. Köpte alla Pippifigurerna till vår dotter till hennes paketkalender och sen fick hon Pippihuset på julafton 299:- kostade det. As billigt, men såg att ni redan hade det.
    ja, vi köpte det begagnat i helgen, ser dock helt nytt ut :) dottern älskar det :)
  • Thegran

någon som vet om det finns springcyklar?

• Thegran
    till hösten skrev 2011-04-01 22:14:27 följande:
    Japp, en rosa/vit och en svart/röd/gul. Kostar 279 kr, metallram. Dottern har testa inomhus än så länge men den verkar helt ok.
    oh, perfekt!
    Då ska jag köpa en i sommar om det finns kvar :)
  • Thegran

nån som vet om gekås ståbräda passar till teutonia fun?

• Thegran

Annars finns en likadan på citygross, 149 kr tror jag den kostade där

• Thegran

nån som har kollat in utbudet av mamma/gravidkläder senaste tiden?
    Ska till gekås om några veckor, brukar de ha snygga gravidjeans där? tröjor och sådant?

• Thegran
    MimmiL skrev 2011-05-25 12:57:35 följande:
    Jag har bunkrat på mig deras amningstoppar i olika modeller. Det knasiga med dem är att de är anpassade för amning OCH graviditet, så det är väldigt mycket tyg över magen, även på de tightare modellerna. Duger åt mig i alla fall :) "Spagettilinnet" tycker jag är värdelöst att använda amningsfunktionen på, så de sover jag i och klär av mig axelbandet på amningssidan. Mjukisbyxor och shorts finns iaf med "gravidmudd", jag troooor de har jeans också. Hittade en amnings-bh i torsdags som jag älskar, 60 spänn! Fina gravid-tunikor tycker jag de har också.
    perfekt, tack! Amningsbh köpte jag där förra gången jag var gravid, var jättebra! Så ska satsa på sådana igen :)
    mjukisbyxor och shorts låter bra, är det lite längre shorts typ 3/4 dels modell du menar?

insåg i morse att magen är så stor att inga kläder sitter bra längre. vanliga kortare tröjor åker upp över magen, jeansen trycker och är obekväma. blir en tur till H&M nu direkt och sen hoppas jag fynda mer på Gekås om några veckor :)
  • Thegran

Till ofödd bebis är det ju alltid mysigt att köpa någon fin, mjuk filt att ta med till BB, och kanske lite bebisleksaker.sängkläder till vagga och spjälsäng är billigt, likaså plastad frotté att ha i sängen ifall det sker någon olycka.

• Thegran

barncyklar, 12", inte finns sånt på Gekås va?

Svar på tråden Gekås vol 14