• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • KattenJanson

Hej - ska troligtvis till Ullared o Gekås i påsk. har de något sortiment från Musses clubhouse. Har en snart 2-åring som är tokig i "Bosse" (Musse ;) )

Barnspel till barn i 3-4-års åldern?

Sparkcykel?

Snygga gardiner, typ öljettkappa?

tavelramar?

ojoj...listan kommer bli lång...

• kalmar brud

Har du babyskydd som är skinn på gekås???

Eller någon som vet vart man kan hitta ett babyskyd med skinntyg

• Sagalin
    kalmar brud skrev 2010-03-17 19:07:57 följande:
    Har du babyskydd som är skinn på gekås??? Eller någon som vet vart man kan hitta ett babyskyd med skinntyg
    Babyskydd med skinntyg låter svettigt.
  • Krabbolina
    Sagalin skrev 2010-03-17 19:10:29 följande:
    Babyskydd med skinntyg låter svettigt.
    och varmt.

bränns inte skinn när solen legat på?
  • kalmar brud

Det är en kompis till mig som vill ha tag på det... Så jag letar och letar men hittar inget

• Sagalin
    kalmar brud skrev 2010-03-17 19:20:45 följande:
    Det är en kompis till mig som vill ha tag på det... Så jag letar och letar men hittar inget
    Det kanske inte finns, för det verkar inte speciellt lämpligt att ha skinnklädsel i ett babyskydd. Bebisen kan bli för varm, de svettas inte som vi gör.
  • Tjock kulan
    Sagalin skrev 2010-03-17 15:24:25 följande:
    Tack för svar!
    Hej Malin :), min Alice är 95 lång o väger 16 kg och jag köpte en 104 till henne i lila färg, superfin. Men till skillnad från smultronhjärta så upplevde jag faktiskt overallen som stor för att vara en 104 {#lang_emotions_surprised}.
  • Cacan

Ni som brukar vara där, eller kanske vet
    Hur länge har de sommarkläder till barn? klänningar o kjolar o toppar m.m. Tänkte åka tidigast i slutet av april/ början av maj!

Svar på tråden Gekås vol 14