• jessica1979

Gekås vol 14

Är det på förhand dömt som katastrof att åka den 1/11, på novemberlovet? När på dagen brukar det vara mer och mindre folk?

• jessica1979

Två frågor, har netonnet samma priser i butiken i Ullared som på nätet? Ngn som vet om Donkey Kong Country Returns till Wii finns på Gekås och vad det kostar?

• jessica1979

Säljer de kameror på Gekås?

och puffar för frågan nedan.....

jessica1979 skrev 2011-10-22 00:23:56 följande:
    Två frågor, har netonnet samma priser i butiken i Ullared som på nätet? Ngn som vet om Donkey Kong Country Returns till Wii finns på Gekås och vad det kostar?
  • jessica1979
    Lepanden skrev 2011-10-23 12:16:40 följande:
    Vi har haft docksängar som ser ut som spjälsängar iallafall, priset kommer jag tyvärr inte ihåg. Ang. Dkcr (donkey kong) till Wii så kan jag bara säga att vi har massor av spel till den konsolen och tror mig ha fått just det spelet när jag suttit i kassan och jobbat. Folktollströmmning vid denna årstiden bara ökar och ökar och tillslut kommer det inte spela någon roll vilken dag man kommer, det kommer alltid vara mycket folk. Visst är det alltid mer på helgerna och lördagarna nu och framåt är KAOS!! Men efter lucia brukar det börja lätta igen :) det är bråda dagar för oss i personalen :)
    Tack! Du vet inte vad det kostar eller vad spelen brukar kosta? Brukar det ligga bra under att köpa de på nätet?
  • jessica1979

Hur är det att komma efter lunch? Lättar det nånting framåt em/kväll? Och hur är det i hyllorna, blir det urplockat eller är de duktiga på att fylla på hela tiden? Har alltid kommit på morgonen men funderar nu på att ladda energi genom sovmorgon först

• jessica1979
    jessica1979 skrev 2011-10-25 18:39:41 följande:
    Hur är det att komma efter lunch? Lättar det nånting framåt em/kväll? Och hur är det i hyllorna, blir det urplockat eller är de duktiga på att fylla på hela tiden? Har alltid kommit på morgonen men funderar nu på att ladda energi genom sovmorgon först
    Puffar lite...
  • jessica1979

Tack för bra tips Lepanden! Ska ha det i bakhuvudet när jag kommer på tisdag, hoppas på hanterbart med folk.

• jessica1979
    3småttingar skrev 2011-10-27 23:12:22 följande:
    Jag åker imorrn!! Är livrädd för massa köer o vassa armbågar, har dock bara en timmes bilfärd... Så är ju nere ganska ofta, dock gärna på eftermiddagarna :)

Men nu ska jg alltså åka en fredag, vid löning, innan lov, och på morgonen. Räknar med massa massa folk! Men bara alla är trevliga och tar hänsyn så går det nog bra :)
    Upplever du att det är bättre på em? Och vad säger du Lepanden? Vad tror du om em på tisdag? Blir det nånsin urplockat i hyllorna el ska det vara lika välfyllt 7.00 som 19.00?
  • jessica1979

Hej! Finns det badkarsskötbord, bra Babysitter gärna med ngn form av lekbåge och bra babyvakt? Hoppas nån vet...

• jessica1979
    Sannana skrev 2012-02-07 18:34:08 följande:
    Kolla gekås blogg nu, ett inlägg om babyvakter.

Tack för tipset!
  • jessica1979

Borde väl stå på hemsidan om de inte har det.

BLD skrev 2012-04-10 17:30:01 följande:
    Någon som vet om gekås är öppet på fredag, tänkte på strejken

• jessica1979

Ska också dit på lördag och kommer ha en 4 månaders bebis med mig så hoppas inte det blir alltför crazy :/

Svar på tråden Gekås vol 14