• Pigelinen

Gekås vol 14

2barnsmorsa skrev 2010-06-11 08:40:52 följande:
    vad kostar Philips SCD470 ngn som vet?
    tror attden ligger med i priistråden som du ser i ts
    Det som sägs på familjeliv stannar här!!!
  • Pigelinen
    FredrikaoEmil skrev 2010-06-11 09:48:24 följande:
    är det någon som vet om do har uv-kläder nu? såg priser i pristråden och där stog sunblock med är det alltså märket sunblock? som fått bäst i test? bra pris isf!
    vet inte hur utbudet ser ut idag men det brukar finnas hela sommaren.
  • Pigelinen

Vet någon om de har mörkläggningsgardiner på GeKås och pris i så fall?

• Pigelinen
    Danneli skrev 2010-06-11 20:51:32 följande:
    ad besviken jag blev när jag var på Gekås idag! Höll på att just flytta om på barn/leksaksavdelningen så de hade ett bra mycket mindre utbud än vanligt tyckte jag Jaja, fick väl tag idet mesta ändå..
    NEJ... hur lång tid säger de att det ska ta då? Åker ner nästa fredag.
  • Pigelinen

Muter mutter... typiskt, ja jag då får man boka in en tur senare i somamr också då

Oki, så de har någon form av gardin... undra vad de kan ha kostat... behöver 120bredd. Jysk tar 200kr och det tycker jag är ok men jag tänkte vänta till efter GeKås ifall att om... var inte helt nöjd med färgerna p Jysk.

• Pigelinen
    Hon o Han skrev 2010-06-12 09:42:59 följande:
    puffar lite på mitt egna inlägg Drömmer
    Tror att det blir lugnt i veckan som kommer nu, annars hade de aldrig valt den veckan till ombyggnation Vi brukar åka så vi är nere vid 8-9 och det brukar vara bra, lite lugnt innan alla bussar kommer vid 11 tiden.
  • Pigelinen

En knasig fråga... finns det såna där uppblåstbara extramadrasser på GeKås? Ja sånna som är normalhöjd.

• Pigelinen
    PeGw skrev 2010-06-14 21:37:39 följande:
    Ja det har dom! På nedervåningen numera!
    Åh vad bra. Vet du eller någon annan pris på uppblåsbar madrass, normalhöjd? Storlek? Och om de har inbyggd eller elektrisk pump.

Kommer få gäster samma dag som jag har varit på Gekås och om de inte har till bra pris kan jag ju köpa på jysk, men inget kul om de är billigare på GeKås.
  • Pigelinen
    Pigelinen skrev 2010-06-14 22:05:10 följande:
    Åh vad bra. Vet du eller någon annan pris på uppblåsbar madrass, normalhöjd? Storlek? Och om de har inbyggd eller elektrisk pump.

Kommer få gäster samma dag som jag har varit på Gekås och om de inte har till bra pris kan jag ju köpa på jysk, men inget kul om de är billigare på GeKås.
    Pffar igen för min fråga... Pris och storlek tack!!!
  • Pigelinen

Så, hemkommen från en tur till GeKås.
    Blev inte så mycket inhandlat idag. Viste ju att det var ombyggnation så det kändes inte som om de hade "fyllt upp" som det brukar finnas.

Men några guldkorn blev det. En ny plånbok till mig för 50:- en underbar barncd med Sommarlåtar för 50:-, mörkläggningsgardiner 120cm bredd för 149kr st däremot blev de ingen uppblåsbarmadrass (160cm bredd) eftersom den var apdyr och inte som jag ville ha. Jag ville ha en hög med inbygdpump, finns för 500kr på jysk. GeKås tog 389:- för en låg (30cm) och utan pump, pumpen fick man köpa till för 99:-.

Men jag köpte även en underbar ceris plastskål i menami eller vad de heter med hällpip och handtag. Den kommer jag att använda mig av massor i sommar, den kommer jag att bli glad av!

Svar på tråden Gekås vol 14