• Didi

Böld i rumpan

Mm... Jag har haft problem med hidroadeniter - abscesser under ena armhålan i flera år. Gått på antibiotika och fick efter flera år remiss till operation.

Nu idag upptäckte jag samma problem i andra armhålan, som hittills varit problemfri. Så nu är det dags för en ny antibiotikakur som kan ta månader.

Så drygt när man visar sina fula armhålor med stora ärr som aldrig försvinner.

Behandla så fort minsta lilla problem uppstår,

• Didi

Sen kan jag inte ha bh:ar på mig då det skaver så det gör ont/blir värre i armhålan. Alltså bara gamla bh:ar typ som inte sitter åt.

Får också skrota alla åtsittande tröjor... . Vilket är större delen av de tröjor jag har, inköpta innan dessa problem dök upp.

Vet inte varför det uppstod egentligen. Jag väger normalt. Får lite lättare finnar och så på kroppen generellt än andra... Men, men...

• Didi

Jo, kan tillägga att min hidroadeniter var riktigt stor och att jag var som en vampyr efter blod när det gäller antibiotikan. På några dagar växte den enormt, jag ville inte spräcka eländet så åkte in akut till vårdmottagning som var för akuta besök på en helg.

Svar på tråden Böld i rumpan