• emmzan

Cityakuten

Tjohooo!!

Ni missar väl inte seriepremiären av Cityakuten i kväll, det är ju så bra..å sen att Dr Carter är så snygg att man kan dö är ju bara en bonus...*s*

Kram //emma

• Svar på tråden Cityakuten
  • Trinity78

Jag älskar Cityakuten men jag slutade titta när Lucy dök upp. Jag har aldrig gillat Kelly Martin men nu är jag fast igen och kollar på de gamla reprisavsnitten

• BabyJia

Jag har brukat titta på repriserna på eftermiddagarna...kan hända jag kommer titta på de nya avsnitten.

• Rebekka

Klart jag ska titta Finns inget program som är bättre... och jag bara ääääälskar Dr. Carter

• Krulltott

Självklart!!!!
    Det får man ju inte bara missa...som jag har längtat!!!
    Men tråkigt värre att det ska "krocka" med CSI, som sambon brukar titta på..
    O vi har bara en tv Vem vinner tro?!! ?-)
    Men visst går kvällens avsnitt i repris?!

• mymlan77

Åh! Hade ingen aning om att det började igen ikväll! Tack för informationen! :) Det enda program jag följer hyfsat slaviskt ju! :)

• Setta

Klaaaaart jag ska se det... brukar se CSI oxå men den går i repris ju så den får jag se sen....

• Eja74

Klart jag skall se Cityakuten..Min "favis"...Har längtat så efter denna dag..Men som någon sa här uppe..Dr Green..Gu vad man saknar honom..Vart ledsen i det avsnittet han gick bort...

• Rebekka

Ja Dr.Green var helt underbar... grät ögonen ur mig när han dog... *snyft snyft*
    är det kl 21 som det brukar eller??

Svar på tråden Cityakuten