Cityakuten
Tjohooo!!
Ni missar väl inte seriepremiären av Cityakuten i kväll, det är ju så bra..å sen att Dr Carter är så snygg att man kan dö är ju bara en bonus...*s*
Kram //emma
Tjohooo!!
Ni missar väl inte seriepremiären av Cityakuten i kväll, det är ju så bra..å sen att Dr Carter är så snygg att man kan dö är ju bara en bonus...*s*
Kram //emma
Jag älskar Cityakuten men jag slutade titta när Lucy dök upp. Jag har aldrig gillat Kelly Martin men nu är jag fast igen och kollar på de gamla reprisavsnitten
Jag har brukat titta på repriserna på eftermiddagarna...kan hända jag kommer titta på de nya avsnitten.
Klart jag ska titta Finns inget program som är bättre... och jag bara ääääälskar Dr. Carter
Jag tyckte bäst om dr. Greene. Snyft.
Självklart!!!!
Det får man ju inte bara missa...som jag har längtat!!!
Men tråkigt värre att det ska "krocka" med CSI, som sambon brukar titta på..
O vi har bara en tv Vem vinner tro?!! ?-)
Men visst går kvällens avsnitt i repris?!
Åh! Hade ingen aning om att det började igen ikväll! Tack för informationen! :) Det enda program jag följer hyfsat slaviskt ju! :)
Klaaaaart jag ska se det... brukar se CSI oxå men den går i repris ju så den får jag se sen....
Krulltott: video..?
Klart jag skall se Cityakuten..Min "favis"...Har längtat så efter denna dag..Men som någon sa här uppe..Dr Green..Gu vad man saknar honom..Vart ledsen i det avsnittet han gick bort...
Ja Dr.Green var helt underbar... grät ögonen ur mig när han dog... *snyft snyft*
är det kl 21 som det brukar eller??