• Hercule

Du är singel och träffar på en trevlig kille i en bar ...

Du träffar en trevlig kille i en bar, han säger att han är 18 år.
    Du är väldigt attraherad av honom och tackar ja till erbjudandet att följa med honom hem. Kontrollerar du att han faktiskt är 18 så att du vet att han talat sanning om sin ålder?

Observera: Förutsättningen för den här omröstningen är att du följer med denne okände artonåring hem. det spelar ingen roll om du aldrig hade gjort så i verkliga livet, det är en hypotetisk fråga.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Du är singel och träffar på en trevlig kille i en bar ...
  • April Mamma

haha..nä jag hade nog inte tagit leg på snyggingen =)

• Namin

Vad spelar det egentligen för roll om han är 18 eller 17? Så länge han är över 15 så är han ju "byxmyndig". Om han såg väldigt ung ut skulle jag kanske frågat (väldigt hypotetiskt eftersom jag inte skulle följt med honom hem alls...)

• Hercule
    Namin skrev 2010-02-21 23:31:38 följande:
    Vad spelar det egentligen för roll om han är 18 eller 17? Så länge han är över 15 så är han ju "byxmyndig". Om han såg väldigt ung ut skulle jag kanske frågat (väldigt hypotetiskt eftersom jag inte skulle följt med honom hem alls...)
    och hur vet du att han är över 15?
  • Dr Mupp

Sitter han på en bar lär han ju vara minst 18 så jag jag skulle lita på honom. Tvivlar påatt han skulel vara under 15 iaf.

• Mrs Charles

Jag skulle inte fråga leg.

Däremot frågade en kille leg på mig när vi sällskapade hem när jag var yngre. Jag var 17 och hade varit på krogen. På vägen hem sa jag hur gammal jag var och han trodde inte på mig så jag var tvungen att legitimera mig! Han var äldre så han höll på få dåndippen.

• Lena

JAg svarade att jag inte skulle fråga om leg om han såg ut att vara över 18 och inte kände det nödvändigt att tala om att han var över 18.

• SuzR

jag skulle aldrig ens snacka med en 18 åring...men ok om jag var lite yngre så skulle jag ju tro på att han är 18.

Svar på tråden Du är singel och träffar på en trevlig kille i en bar ...