• Svar på tråden Gastric bypass opererad och gravid
  • ebbozz

Jag hade en släng av ischiasproblem de första månaderna. Var konstant hungrig i början och va tvungen att peta i mig någonting minst en gång i timmen för att inte svimma. Nu de sista månaderna har jag ätit som vanligt, kanske lite mindre nu på slutet när det inte ryms så mycket.

Annars har jag faktiskt mått ganska bra men har väldigt mycket sammandragningar och svårt att stå en längre tid. Och som sagt tröttheten då...

• MiniV

Jag är i vecka 38 (har två veckor kvar imorgon), jobbade fram till i tisdags, visserligen bara 64%, men ändå.

Däremot har det varit viktigt att nu mot slutet äta med jämna mellanrum, annars får jag hjärtklappning, kallsvettningar och darrningar. Ingen höjdare.

• erajka

Har nu fött en son som blev prematur precis som storasyster. Någon mer opad som fått prematur?

Tuva
  • ebbozz
    erajka skrev 2014-06-20 21:26:36 följande:

Har nu fött en son som blev prematur precis som storasyster. Någon mer opad som fått prematur?

Grattis till bebisen! Hoppas att ni mår bra båda två! 
    Hur långt gick du? Var även storasyster efter op?
  • Karra
    erajka skrev 2014-06-20 21:26:36 följande:

Grattis! Vad mysigt! Vad bra att det gick bra! Mina två barn är också födda förtidigt dottern född i v37 och sonen född i v36. Får se när detta mirakel tittar ut i nov!
  • ebbozz

Karra: båda dina också efter op?

Har en kompis som fick nyss, visserligen bara 1v tidigt men ändå...

Kanske man kan hoppas att slippa gå över den här gången då.

• BinniBoo

Hej

Hoppar in här om det går bra..

Väntar mitt andra barn (sambons första och första för mig efter gbp op)
    Jag har en son på 6,5 år från ett tidigare förhållande. Har varit opererad sen september -11. Varit viktstabil i 2 år (62 kg till mina 163 cm). 
    Nu plussade jag i måndags efter vårt första IVF försök. Jag kan ej få fler barn naturlig väg då mina äggledare blev bortopererade pga en kraftig inflammation i dom för drygt 5 år sen tack vare ett sjukhus som inte kollade upp varför jag hade ont utav kopparspiralen utan bara tog bort den. Då gick det tyvärr så långt att de vart förstörda då inflammationen inte blev behandlad. 

BF blir runt 25/2-15. Hoppas att jag går över tiden som jag gjorde med sonen då han är född 19/2 (beräknad till 8/2) så det blir lite fler dagar mellan dom :)

(¯`°?.¸ ♥ Alexander 080219 ♥¸.?°´¯)
  • ebbozz

=)

Alla mina tre har samma bf-datum

De andra har jag gått över en del med så de har sluppit samma födelsedag. Så vi får se vilket datum det blir på den här

• Karra
    ebbozz skrev 2014-06-21 10:55:26 följande:

Karra: båda dina också efter op?

Har en kompis som fick nyss, visserligen bara 1v tidigt men ändå...

Kanske man kan hoppas att slippa gå över den här gången då.

Nä de var innan op! Detta blir första och sista efter op börjar ju bli gammal ha ha
Svar på tråden Gastric bypass opererad och gravid