• Millys

Värdelösa män, har du haft ett svin?

Har ägnat några timmar på att läsa i känsliga rummet. Och slås av hur dåligt kvinnor blir behandlade i sina relationer, och det är så många som finner sig i detta.
    Är den lägstanivån på karlar så oerhört låg att man inte tror sig få något bättre?!?

Så kvinna! Har du varit/är med om något av följande:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 09:02
    Skippa ordet perfekt. Perfekt i detta fall betyder normal/hederlig man.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 15:35
    "Onanerar på nätterna framför datorn",blev för kortfattat så jag lägger till det som var min tanke: Alltså en man som sexvägrar men du istället märker att han väljer att porrsurfa istället för att vara med dig.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Värdelösa män, har du haft ett svin?
  • uniMog

Jag har inte haft någon partner som gjort något av ovanstående men anser inte att någon av dem varit perfekt för det.

I can Cum Lauder
  • lövet2

Inget av ovanstående, men han är naturligtvis inte mer perfekt än vad jag är. Jag har några stycken bekanta däremot, där männen i förhållandet är svin. Gemensamt för deras kvinnor är att de är idioter.

• Tette86021

Mitt ex var jag tillsammans med i 3 år, från 15-18, han var ett riktigt svin.

Min nuvarande är inte perfekt (det är ingen) men han är den bästa =)

Stå på dig, annars gör någon annan det!
  • Fiyali

Jag har haft ett svin, men att runka framför datorn, kategoriserardet verkligen dåligt beteende?

• Stårschan

Inget av ovanstående. (Svårt att veta om man ska rösta på sin nuvarande man eller någon tidigare...) Mitt ex däremot utövade psykisk misshandel och gjorde vad han kunde för att kuva mig. Han slog mig aldrig, däremot låste han in mig i klädkammaren.

Den som vill bli älskad för den hon är, gör klokt i att se till att hennes sanna jag är värt att älska!
  • Sencha

Perfekt är han förstås inte, men jag röstade på sista.

Varning för ras Gå så försiktigt du kan Inga tanklösa menlösa ord Ingen felaktig fras (LW)
  • Millys
    Fiyali skrev 2010-02-22 08:42:43 följande:
    Jag har haft ett svin, men att runka framför datorn, kategoriserardet verkligen dåligt beteende?
    Ja det beror väl på omständigheterna? Sitter han uppe på nätterna och nekar sin kvinna sex pga av att porrintresset är större? Det är rätt värdelöst.
    eller struntar han i att stiga upp med barnen på morgonen pga av att det blev så mycket porrsurf på natten?
  • Fiyali
    Millys skrev 2010-02-22 08:47:11 följande:
    Ja det beror väl på omständigheterna? Sitter han uppe på nätterna och nekar sin kvinna sex pga av att porrintresset är större? Det är rätt värdelöst. eller struntar han i att stiga upp med barnen på morgonen pga av att det blev så mycket porrsurf på natten?
    Jo det är klart, men då är det ju en konsekvens som blir av det! Jag personligen är gravid nu och tycker det är rätt skönt att han kan tillfredställa sig själv mellan varven :)
  • logg81

Jag har träffat alla typer av grisar tror jag...

Jag har blivit slagen, fått en pistol tryckt emot huvudet och blivit bedragen...
    De lindrigare varianterna på idioter är väl han som trott att jag varit en piga och struntat i hushållet, han som supit var och varannan dag eller han som inte tagit hänsyn till att jag är förälder först och främst... osv...

Däremot har jag haft ett långt jättebra förhållande och vi är fortfarande kompisar idag. Hans "nya" tjej har haft sin praktik på min dotters dagis och det har varit en otrolig trygghetskänsla att hon funnits där. Jag hoppas att hon får förlängt!
    Två helt underbara människor som har ställt upp skitmycket på mej och min tös.

Så jag vet att det finns bra killar och jag sitter inte och är bitter över att jag är en rikspuckomagnet. Jag träffar nog rätt karl i framtiden jag med

Jag stavar inte taskigt! Min dator är faktiskt trasig!!!
  • Millys

Några av er blev störda på ordet perfekt...skippa det om det passar bättre. Men perfekt kan man ju visst vara med tanke på alternativen obove allt är ju relativt.

Svar på tråden Värdelösa män, har du haft ett svin?