Inlägg från: LucasLovisa |Visa alla inlägg
  • LucasLovisa

xtravaganza

hej! har också bestämt mig nu för att det är dax.. ringt idag och fått tid med coach i morgon :)
    vad händer nu för mig i morgon?
    kör man igång direkt samma dag eller måste man vänta tills en grupp börjar?
    vad gör man första gången?

• LucasLovisa
    mozilla skrev 2010-03-24 22:49:45 följande:
    Vill man starta redan samma dag så är det fritt fram att göra det, jag gjorde så. Vissa tycker det är bättre att starta dagen därpå. Det är helt okej att börja med sina soppor innan gruppträffarna drar igång, bäst är ju att börja direkt när man har motivationen på topp *ler* På vårt första möte, det personliga, så fick man berätta om sina tankar ang viktminskningen, vad som fått en att bestämma sig. Man pratade om hur mycket man ville gå ner samt så vägdes vi in på Tanitavågen och efter det kom vi gemensamt fram till hur många veckor man skulle gå på soppa för att nå det resultat man önskade. Vissa går på soppa ett fåtal veckor medans andra kör i månader.  Jag vägde in mig på 93,2kg o ville mer till 60 men min coach sa att 70 skulle bli lagom men det tyckte jag lät mycket då jag bara är 161cm så vi medlade o 65 blev målvikten. Dock spelade inte vågen nån roll utan mitt mål var att kunna gå in i vilken butik som o handla kläder i stl.M eller L och idag är jag i mål sen ett tag tillbaka. Väger i dag 63kg o har 38/40 o M i kläder. Länken jag har här nere är min viktblogg om resan jag gjort o håller på med. För att få ett humm om hur man kan gå ner kika in på min resultatsida. Sen får man ha i åtanke att vissa går ner mycket snabbare medans det kan ta längre tid för andra. Önskar dig lycka till o välkommen till tråden
    åh, tack för ditt svar! Hoppas det går lika bra för mig som det går för dig!
  • LucasLovisa

hade hoppats att jag skulle få köra i gång direkt igår efter inskrivningssamtalet, men tji fick jag, ör hon hade inga saker hemma sa hon :( Nästa grupp börjar 14/4, så nu får  jag snällt vänta... hoppas man inte hinner tappa motivationen innan dess!

någon här inne som tränar på fysiken i landskrona?

• LucasLovisa

hej hej! idag tog jag min första shake och soppa. Jordgubbsshake till frukost. Tyckte den var riktigt sötsliskig och kräktes upp allt. Stor ångest inför lunchen. Kycklingsoppa. Där gick det lika illa även den hittade upp igen. I kväll testade jag chokladshaken och förväntade mig så klart ytterligare en kräkattack. Men den var faktiskt ganska hyfsad och stannade kvar nere. tack och lov... undras om man kan köra 21 påsar chokladshake i veckan? Hoppas jag hittar någon annan favorit som man kan varva med. Hur gör man med de påsarna man inte gillar? Kan man köpa nya fast veckan inte är slut eller ska man behöva svälta för att man inte klarar vissa påsar? ska på första gruppträffen på onsdag...

• LucasLovisa

väger man sig på första gruppträffen?

Svar på tråden xtravaganza