xtravaganza
hej! har också bestämt mig nu för att det är dax.. ringt idag och fått tid med coach i morgon :)
vad händer nu för mig i morgon?
kör man igång direkt samma dag eller måste man vänta tills en grupp börjar?
vad gör man första gången?
hej! har också bestämt mig nu för att det är dax.. ringt idag och fått tid med coach i morgon :)
vad händer nu för mig i morgon?
kör man igång direkt samma dag eller måste man vänta tills en grupp börjar?
vad gör man första gången?
hade hoppats att jag skulle få köra i gång direkt igår efter inskrivningssamtalet, men tji fick jag, ör hon hade inga saker hemma sa hon :( Nästa grupp börjar 14/4, så nu får jag snällt vänta... hoppas man inte hinner tappa motivationen innan dess!
någon här inne som tränar på fysiken i landskrona?
hej hej! idag tog jag min första shake och soppa. Jordgubbsshake till frukost. Tyckte den var riktigt sötsliskig och kräktes upp allt. Stor ångest inför lunchen. Kycklingsoppa. Där gick det lika illa
även den hittade upp igen. I kväll testade jag chokladshaken och förväntade mig så klart ytterligare en kräkattack. Men den var faktiskt ganska hyfsad och stannade kvar nere.
tack och lov... undras om man kan köra 21 påsar chokladshake i veckan? Hoppas jag hittar någon annan favorit som man kan varva med. Hur gör man med de påsarna man inte gillar? Kan man köpa nya fast veckan inte är slut eller ska man behöva svälta för att man inte klarar vissa påsar? ska på första gruppträffen på onsdag...
väger man sig på första gruppträffen?