xtravaganza
Hej tjejer!
Kul att jag hittade en tråd om xtravaganza! Jag har idag klickat in mig på hemsidan och fyllt i en intresseanmälan.. är så fruktansvärt trött på min kropp! Kort resumé, har alltid varit överviktig och har dåliga gener (läs mkt överviktig pappa och farfar). Tog tag i mitt liv 2003 och gick ner 25 kg med viktväktarna och låg sen mellan 70-75 kg hela tiden (är 175 cm). Kändes toppen och jag var nöjd. Inte smal, men normal! Blev gravid slutet av 2007, vägde 101 kg när min son föddes (juli 2008) och har sedan dess testat det mesta.. piller, herbalife, GI, vv etc etc.. Men har hållt ut ett par veckor sen kommit tillbaka i det gamla mönstret. Har som "minst" vägt ca 87 kg efter förlossningen men väger nu närmare 95 kg är jag rädd. Och min son fyller 2 år i juli! Ska nu ta tag i det en gång för alla, måste väga mej hos nån för annars fuskar jag. Har väldigt dålig karaktär! Trodde jag hade bättre
Väntar på att nån ska ringa mig så jag kan få boka ett möte, sen jäklar! Har inte läst hela tråden, men det verkar fungera bra för er? Har googlat lite och sett att många gnäller på att det är dyrt, vad tycker ni? Jag har inga problem att betala, jag gör vad som helst nu för att bryta mönstret och hitta tillbaka till min kropp! Har fasen en hel garderob som jag inte kan använda