• Emly

xtravaganza

Åh en tråd för mig om jag får hänga på?

Började på helfart i måndags och just nu känns det ju jäkligt tufft men det hörde tydligen till. Det värsta är ändå att jag inte kan sluta tänka på mat och sånt hela tiden..

Har som mål att gå ner 20-25kg (startar på 88,3kg) och första delmålet är 80kg. Där vill jag vara i slutet på maj. Är jag det så är jag nöjd. Räknar inte direkt med en jättesnabb viktnedgång då jag testat att "banta" innan och det har inte gått fort vill jag lova. Det värsta kommer helt klart att bli att hinna med träning och sådant då jag har en son på 16mån, dagis, jobb (mkt kvällar och helger samt dagtid) samt en sambo som är borta från 6-21 3 dagar i veckan. Men allt går ju om man bara vill.

Allt stödifrån coacherna och den egna gruppen sedan tycker jag är en stor fördel och även det att man får mkt hjälp med att lära sig äta rätt igen efter att man gått ner sina kilon!

• Emly

Lycka till imorgon!

Hade min första vägning idag. Har på en vecka gått ner 3,7kg rent FETT(2,5%), hade inte förlorat någon vätska alls i kroppen utan hade samma procent som vid invägningen. Var tydligen anmärkningsvärt enligt min hälsocoach vad det nu innebär! Men jag är grymt stolt över mig själv som redan klarat 8 dagar på pulver=)

• Emly

Ni vet väl att trådarna är odödliga nuförtiden? Gamla utgångna trådar har ju tom fått liv igen=) Så man behöver inte starta om trådarna längre!

• Emly

På en månad har jag gått ner 9kg! Känns som att det är rätt lite på ren kur men jag är nöjd ändå. Får på mig gamla kläder igen, jag känner mig smalare och ser smalare ut=) Igår fick jag på mig ett par gamla jeans, har inte haft jeans på över två år!

Svar på tråden xtravaganza