xtravaganza
hej. kan man hänga p här. jag registrerade mig igår o betalade startavgift så vecka 33 kör jag igång. sjukt peppad. har väl en tjugo kilo som ska bort. framförallt för att jag saknar mig själv så innerligt....
hej. kan man hänga p här. jag registrerade mig igår o betalade startavgift så vecka 33 kör jag igång. sjukt peppad. har väl en tjugo kilo som ska bort. framförallt för att jag saknar mig själv så innerligt....
tackar tackar.
jag kan inte riktigt bärga mig innan jag får vara med på riktigt. v 33 drar det igång!
en till som är igång. jag klarar mig ok utan mat. just nu störs jag mest av andedräkten och att jag är lättirriterad, jag vill vara glad!
tjuvstartade innan mitt startsamtal med annat märke på soppor så imorgon är det en vecka sen detta soppande startade. phu! jag tycker det e lite svårt...
ska ner från 78 till 65, kanske tom lite mer... känns overkligt och underbart. jag ska klara det denna gången. jag längtar så otroligt mycket efter att bli mig själv igen!
får nog hänga här och samla pepp...
hej, hej...
jag trodde att jag skulle hänga här jättemycket, men jag har klarat mig bra och livet har speedat på som attans i de snart fem veckorna jag gått på helfart.
i våras vägde jag 83 0ch nu 69. yippie, jag kan knappt tro att det är sant
nu skall jag börja käka på halvfart på måndag och det känns spännande som inget annat, hoppas att knäcka tre kilo till innan jag ska in på jämnvikt. eller rättare sagt jag ska knäcka tre till.
fy fasiken vilken utmaning detta varit. svårt att sätta ord på denna resan. men jag tar med styrkan att jag klarade detta hela livet.