xtravaganza
ser att ni hunnit ända till sid 65 men kanske kan få vara med här på ett hörn?
ser att ni hunnit ända till sid 65 men kanske kan få vara med här på ett hörn?
Hej, Tulipanen så där kände jag första gången jag åt cambridge väldigt illamående efter jag ätit,därför bytte jag till Xtravaganza det var väldigt stor skillnad på pulver och pulver...
Hur många dagar har du ätit pulver??
Jag mådde "uselt" i 3dagar sedan vande sig kroppen. Det gäller att dricka mycket vatten! märker det så länge man dricker en massa så håller man hungern borta, och skönt det att kaffe,te är inräknad i drycken. Jag brukar äta vad ca 4:e timme och däremellan dricker jag ca 1l vatten så totalt 3L vatten/dag.
Jag brukar som sagt dela upp målen dricker en hel soppa på morgonen vid 8:30 nästa vid 12:00(4,5tim) en halvpåse med varmsoppa nästa vid 16.00 och sista vid 20.00 en hel påse.Det är ca tider jag brukar hålla varje dag...
Om det inte funkar för dig så tycker jag att du skall kontakta din coach.
Ketonerna när och hur har jag ingen pejl på men det kanske någon av er andra har??
visste inte att Xtravaganzas soppor var allergena.. att soja är besläktad med nötter,blev att jag öppnade mina ögon ännu mer,då förstår jag att jag också är lite allergisk mot dem,trott hela tiden att jag är allergisk mot något annat samt förkyld... på mig kliar det i halsen och lungorna precis som det gör när jag fått i mig nötter... knepigt att de inte berättar sådant när man berättar för dem vad man är allergisk emot.
Själv får jag inga blemmor men får ta allergitab så man blir dåsig och trött av för att slippa kliandet... hoppas inte det är sojan som ställer till det,tycker jag har hittat rätt grej,testade en cambridge påse häromdagen för jag hade missat och ta med mig en,fick en av kompisen.. fick apont i magen som vanligt...
Tulipanen: hör med din coach,ni kanske kan komma på något annat du kan stoppa i dig...
en annan fråga till er tjejer som vet lite mer om Xtravaganza...
jag har nu ätit påsar i snart 3veckor och det går jättebra, när får man börja äta energibarerna? e det på halvfart eller helfart de gäller??
vet inte om jag har frågat er tjejer innan men hur smaksätter ni era soppor?
jag har en favorit och det är vaniljen om man lägger i ca 1/2 tsk kanel. Något mer tips?
hur många veckor körde ni helfart fram tills ni bestämde er för att gå ner på halvfart?
jag börjar bli less på att bara äta soppor nu har snart ätit soppor i 4veckor och längtar efter något att tugga på.