xtravaganza
dixtrix skrev 2010-10-04 21:10:41 följande:
Hej hej, Imorgon har jag kört en vecka och det har gått över förväntan! Mår riktigt bra :)
En fråga angående psylliumfröskalen, MÅSTE man ta dem? Får kväljningar av konsistensen varje gång.....
Jag kör nu Xtravaganza för andra gången (första gången var för ca. 2,5 år sedan).
För att hålla magen i trim så tar jag 2 msk hela linfrön på morgonen samt 2 msk Udos Choice (en helt vegetabilisk olja som finns på hälsokostaffär samt hos Gymgrossisten) på eftermiddagen.
Har kört på helfart i 4,5 veckor nu. Planerar att köra 4 veckor till! Sedan äta lite då sonen fyller år och därefter på det igen
.

. Ät inte de soppor som du inte tycker om. Välj de som du tycker smakar bra/ok. Jag har kört för 2,5 år sedan och år då alla smaker förutom kyckling och svamp! Nu när jag är på det igen så klarar jag ingen av de varma smakerna. Äter huvudsakligen choklad och varvar med en påse blåbär, jordgubb, vanilj eller persika per dag. Det är klart mycket lättare att gå på helfart än halvfart! När du väl är i ketonfasen så kommer du må så mycket bättre! Kämpa på. Du kommer att klara det
.