• emmgus

xtravaganza

Ska på ett möte ang detta på onsag.
    Såg denna tråden o tänkte om ngn kan berätta  HUR jobbigt de är första tiden med soppor, hur står man ut?

• emmgus

Hej.

Kommer nog börja hänga här framöver.
    På onsdag ska jag skriva in mig på xtravagansa på torsdag kör jag igång½!

• emmgus

Idag har jag varit på inskrivningssamtal.
    Ville inte se va jag vägde (har alldeles för dålig själkänsla för de just nu)
    Men fettprocenten i kroppen låg på 35% och om  jag fattat de rätt så ska de ligga mellan 28-33?

I vilket fall som helst så vill jag gå ner ca 10-15 kg.
    Börjar imon, är nervös!

Något speciellt jag ska tänka på?

• emmgus

Hej.

Första dagen.
    Känner mig inte direkt hungrig men därimot väldigt sugen på att tugga.

Känner mig lite matt i kroppen och tycker synen känns lite konstig , känns detta igen?

Sen springer jag o kissar HELA tiden.

• emmgus
    Sylten skrev 2010-10-14 15:18:53 följande:
    Måste bara skriva att jag nu kan ha ett par jeans som jag inte kommit i på 9 år!!!! De är iofs i en stor storlek även de men ändå! Men nu sitter de bra!

Kämpa på alla! Det är så värt det när man ser och känner resultatet!
    Åh va skoj! Sånna mål ska jag sätta, ett klädesplagg o komma i =)
  • emmgus

Tänkte precis på de, började igår och jag antar att de kommer bli tuffare idag.
    Men mestadels psykiskt!

Vill planera extra god mat, gå o hyra film o bestämma va man ska äta till.
    Va gör man istället?!

• emmgus
    D e på G skrev 2010-10-15 15:18:59 följande:
    Åh tack, jag hoppas verkligen att jag kommer det. Och jag har mnog ALDRIG varit så fokuserad och målinriktad som nu! Vad duktig du själv är =) 6 veckor är ju kanonbra!!!
    emmgus skrev 2010-10-15 06:26:18 följande:
    Tänkte precis på de, började igår och jag antar att de kommer bli tuffare idag.
    Men mestadels psykiskt!

Vill planera extra god mat, gå o hyra film o bestämma va man ska äta till.
    Va gör man istället?!
    Har börjat idag och tanken på att stoppa i mig något är hela tiden där. När jag ställer in maten i kylen vill jag så gärna äta upp den sista skinkbiten. En ostrulle då ungarna på förskolan äter frukost. smulorna från sonens kaka till mellanmål. VAr och handlade idag och höll på att ta av de smakprover de hade i butiken. Helt galet vad van jag är vid att småäta. Sitter nu med en kopp te och tänker på när jag får på mig ett par snygga stövlar, något jag egentligen aldrig kunnat i vuxen ålder.

hur mycket har du att gå ner och hur många veckor har du beräknat det till?
    Idag har vart jobbigt, andra dagen och jag har mått dåligt, vart matt i kroppen och inte riktigt närvarandre.
    Överallt skriver folk om fredagsmys och jag är så sugen så de är inte klokt!

Jag har ca tio kilo att gå ner, och ska nog bara köra veckorna 3-4 veckor och ta resten på halvfart, tror kanppt jag kommer klara de!

Någon som känner att man liksom känns alldeles torr och sträv över tänderna (tuggytan) och va man kan göra åt de?
    Stor eloge till er som klarar veckor!
  • emmgus

Också jätte glad jag hittade denna gruppen.

Idag tredje dagen kommer bli tuff, de kände jag redan nu på morgonen när jag skulle gå ner o göra välling till dottern och knappt orkade gå ner för trappan.

När vänder de?

• emmgus
    Rulle06 skrev 2010-10-16 19:00:03 följande:
    Idag är det ingen rolig dag. Är nu på dag 20 o jag är HUNGRIG!!

Någon mer som gått på helfart så här "länge" o varit hungrig??
    Har druckit drygt 2,5 liter vatten o satsar på att få mig något mer glas med vatten o sen dricka lite Ramlösa Smultron/Citron som lördagsmys...

Men det är jobbigt att vara hungrig. Trodde att hungerkänslorna skulle vara borta när man går på helfart. O speciellt som jag gått i snart 3 veckor..
    Får man dricka ramlösa?
    Min ledare sa att jag enbart fick göra eget bubbelvatten och inte köpa i affär.

Herregud de är mentalt jobbigt, är rädd de inte ska visar på vågen.
    Är nu inne på 4 dagen och jag hoppas de vänder o blir lättare snart, känner mitt humör är på bott och för minsta lilla blir jag irriterad..
  • emmgus

Hm får fråga mer ang bubbelvatten då, för får jag dricka de är ju de perfekt =)

Svar på tråden xtravaganza