srka skrev 2010-11-23 21:33:48 följande:
Har gått 5 veckor på helfart nu. Allt har gått över förväntan och har gått ner 8 kg. Vägde mig ikväll på vår träff och har gått upp 0,2 kg!!! Hur är det möjligt? Tränar i snitt 3- 4 ggr/ vecka, promenader har det inte blivit några. Jag dricker tillräckligt mycket vatten och äter mina omega-3kapslar varje dag. Min coach rådde mig att äta 2 msk olja i tre dagar och promenera varje dag. någon som har varit med om något liknande och har några råd att komma med? Tänkte gå på helfart 4 veckor till och behöver lite peppning för att fortsätta.
Jisses! Det låter ju som det skulle kunna vara jag! Har också gått på helfart fem veckor och har planerat fyra veckor till. Har gått ner från 74 till 66, tänkt att jag ska till 60. Men nu har det stått helt stilla i tio dagar. Jag styrketränar en gång i veckan samt konditionstränar mig svettig minst två, ofta tre gånger. Cyklar till jobbet men har svårt att få till de där promenaderna. Äter mina kapslar.
Såklart lite frustrerande men det känns ändå väldigt tveklöst - till den 20 december ska jag gå på helfart. Då får väl vågen stå på vad sjutton den vill och vill jag gå ner mer får jag göra det på halvfart. Basta
Ska också testa äta lite olja, men annars finns det ju inte mycket mer att göra. Klart vi kör på. Styrkekram!