Inlägg från: Aishwariya |Visa alla inlägg
  • Aishwariya

xtravaganza

Hej allihopa får man som ny ansluta sig i er tråd ? Jag börjar v 3 och är väldigt nervös och spänd på att börja, men samtidigt lite rädd! Ska jag klara det? Hur kommer jag att må? Hur lång tid gick ni andra på helfart! Hur mkt påverkar det ens vardag. Jag är livrädd för att jag ska bli seg i huvudet då jag jobbar som förskollärare och måste vara skärpt när jag jobbar. När jag var där och skrev in mig trodde hon jag pratade med att jag skulle gå ner runt 10 kg på 4 veckors helfart... Låter nästan för bra för att vara sant. Men sen har jag ju 30 kg till att gå ner efter det och sedan hålla vikten vilket nog är det svåraste.

• Aishwariya

Hej! Jag börjar v 3. Har mitt första möte med min coach nästa vecka. Har redan köpt pulvren och funderar på att smygstarta. Men jag vet inte, drar mig för det. Kanske ska vänta till man varit på mötet och fått upp motivationen mer. Jag känner mig taggad men rädd inför detta alltså!

• Aishwariya

Hej allesammans!!

Jag började i måndags på helfart. Är således på dag 7, vågen står på -4 kg. Jag skall börja med 3 veckor helfart för att sedan se hur jag känner gällande att fortsatta på helfart eller hur jag skall göra.Jag vill gå ner 40 kg ungifär så jag har en bra bit till målet.

Samtidigt har vi önskan om barn så jag kommer ju köra på tills jag blir gravid. har diskuterat det med  de på xtravaganza och de har helt ok, blir jag gravid får jag välja om jag vill ha hjälp att hålla vikten och inte gå upp i vikt under graviditeten alternativt om jag vill pausa mitt medlemskap under graviditeten och fortsätta etfetr graviditeten istället. Oerhört skönt tycker jag! jag blir fantasiskt inspirerad av att läsa olika framgångshistoerier. Det har ju verkligen hjälp så många det här med xtravaganza, jag ångrara så att jag inte började tidigare!

• Aishwariya