• JennyCB

xtravaganza

Hejsan.
    Har försökt ludda igenom hela tråden men det är svårt att läsa ikapp.
    Jag har bokat inskrivning 29/11 . Kanske dumt så nära jul men jag vill nu.
    Ni som gått på helfarten 10-12 veckor. Vad har ni gått ner? Är det en jämn viktminskning eller är det olika vecka för vecka?

• JennyCB

Min första dag idag. Har läst en del av vad ni andra har skrivit. Känner mig väldigt peppad. Men jösses vad jag kissar!

• JennyCB

Ni som gör eller har gjort halvfart, vad har ni haft för viktnedgång/ vecka? Jag har 10 kg kvar men kan inte bestämma mig om jag ska sluta med helfart eller inte

• JennyCB
    Ulle75 skrev 2011-03-24 09:11:13 följande:
    Hejsan! Nu hoppar jag in här. Ulrika heter jag, har fyra barn och 35kg övervikt. Började på XV i jan, men det har inte gått bra, har bara testat halvfart, men det är svårt att bli motiverad när det är så lätt att gå fel och upp det lilla man gått ned. Anledningen till att det har blivit halvfart är att jag har struma, dock är mina värden bra så jag ville inte sabba det, men känner nu att mina +35kg är en större hälsofara!
    Så idag är första dagen!! Peppa mig gärna!!
    Tjenixen. Vi träffas ju ibland jag å du. Typ tordagar. Hoppas att det funkar bra för dig med helfart, jag börjar lessna nu
  • JennyCB

Köpte 2 tröjor i storlek M idag. Är rätt nöjd. Köpte skärp också, byxorna glider ner. Men det är ett behagligt problem

• JennyCB

Jag får träningen som friskvård och får därför bidrag från jobbet. Visst är det väldigt dyrt men jag är väldigt nöjd ändå.

• JennyCB

Var och köpte Din coach i köket förut. Men jag har för mig att jag har hört ett annat pris än vad jag betalade. Ni som köpt den, vad betalade ni?

• JennyCB

Agnes,
    Jag håller med Mary. Kan bli lite kämpigt några dagar för att komma i ketosen men du har som sagt klarat det förut. Känner du att det börjar bli jobbigt så finns det många här som peppar.

Idag är första gången på 4 månader som jag är hungrig. Vansinnigt hungrig! Kan bero på att jag läst igenom min nya kokbok. Bara 4 kg kvar...

• JennyCB

Agnes,
    På mina 4 mån har jag gått ner 32 kilo. Men de sista 1½ mån har det stått mer still än gått neråt. Jag har/hade bestämt att gå ner de 4 kg eller börja äta 18/4. Just nu vet jag inte. Har tappat lusten totalt. Jävla kokbok, massa god mat där ju.
    Idag fick jag övertalat/lurat maken att följa med till Gekås. Jag behöver helt ny garderob. Kom hem med 4 par trosor och ett regnställ.
    Har inte vågen rört sig imorgon så börjar jag äta.
    På Gekås köper jag även Omega 3. Jag tar 4-5 om dagen. Jag frågade om jag inte lika gärna kunde ta några matskedar med fett men det går bara om det är Xv's egna

• JennyCB

Har precis bestämt mig för att börja äta imorgon. Nu funderar jag på första lunchen, kan det vara ett alternativ att äta tonfisk på burk? Känns ju som jag behöver något som är milt för magen

• JennyCB

Godkväll på er alla.

Hur går det för er? Jag ångrar inte för en sekund att jag började äta men mycket tonsfisk blir det.
    Jag skulle behöva tips på frukost och kvällsmat. Jag äter varken ägg eller gröt så det är svårt att hitta variation

• JennyCB
    Mary7812 skrev 2011-04-10 08:29:56 följande:
    Äntligen!!! Jag är under 70kg nu även om det var nätt och jämnt att vågen stannade på 69,9kg men så blev det. Vilket mentalt genombrott, det känns så skönt!

Idag startar den fjärde och sista veckan på helfart.
    Grattis
  • JennyCB
    Gladhannapanna skrev 2012-01-16 19:51:28 följande:
    Var aktiv här för ca 18 månader sedan.
    Gick ner 24 kg och har nu gått upp ca 18 av dem.... Känner mig så jäkla besviken på mig själv.
    Har ramlat tillbaka i gamla matovanor men fixat träningen hyfsat. Jag fyller fyrtio i mitten av mars så idag började jag på helfart för att få en kickstart och bryta vanor, målet är tio kg tills dess.
    Tråkigt att du gått upp. Men bra att du fixar träningen.
    Själv gick jag ner 36 kg tills i sommras. Sen skyller jag på semestern för jag har gått upp 18-20 av dom. Har gått på helfart sen 4/1 men sen i onsdags har jag gått ner 1 kg. Har tränat 5 pass sen dess så jag hoppas att jag bränner fett och bygger muskler
  • JennyCB
    Gladhannapanna skrev 2012-01-17 20:05:02 följande:
    Aha... Har du tränat på helfarten? Förra gången hade jag träningsförbud pga en operation, men den här gången tänker jag motionera iaf, idag har jag tex gått 45 rask promenad och tänker köra lite styrketräning på Milon imorgon.
    Var tvungen att gå in och kolla på din profil, Milon är ju inte vanigt attt alla gym har. Vi träffades i  bonsdags, jag var ny i er grupp. Igår körde jag både afron och sh'bam. Lite yr i skallen men men.
    Står inte vågen på mindre imorgon börjar jag äta på tordag. Hade tänkt vänta tills söndag
  • JennyCB

Jag köpte på Ica. Finns i massa smaker, med och utan bubbel. Men bara innan träning för man kan bli speedad

Svar på tråden xtravaganza