• Tin86

xtravaganza

Hej alla!
    Vad imponerad jag blir av allas framgångar och uppfinningsrikedom vad gäller maten! Jag har själv varit medlem i Xtravaganza sedan februari och har hittills gått ner ca 24 kilo, har lika mycket kvar till mitt mål men jag är motiverad!

Mitt stora problem är definitivt maten; jag tycker det är såååååå tråkigt eftersom jag bara lagar till mig själv alltid så det blir väldigt ovarierat och många storkok:)

Sommaren kommer bli en utmaning men jag ser fram emot den!:)

Är det förresten någon som vet hur det fungerar med överlåtelse av medlemsskap (eller kanske rent av är intresserad själv av att ta över ett)? Jag är medlem på Friskvårshuset i Helsingborg och kommer fr.o.m. 1 sept blir förflyttad inom jobbet till Lund. Vill börja på XV där men det går inte att flytta medlemsskapet dit. Att betala dubbelt fungerar ju inte heller med den prisklassen;)

Från sept har jag ett halvår kvar på bindningstiden, är det någon som vill ta över det så blir det en bra deal från mig! Vill ju ha möjlighet att fortsätta när det går så bra trots att jag börjar jobba någon annanstans....:)

Svar på tråden xtravaganza