xtravaganza
Närvööös inför träffen med xv imorgon iiii:))) Hoppas det inte är allt för dyrt så man har råd att börja med xv..Annars blir det naturdiet/nutrilett...
Närvööös inför träffen med xv imorgon iiii:))) Hoppas det inte är allt för dyrt så man har råd att börja med xv..Annars blir det naturdiet/nutrilett...
Jag var på möte och det skulle kosta 2860 typ i månaden det e galet mkt pengar... så jag tar naturdiet_/nutrilett mkt billigare
köpte allevo potatis o purjulökssoppa det ska jag dricka ikväll...Köpte även naturdiets päron shake o fyyy va äcklig den vaq... men den ska ju drickas upp kan ju inte slänga bor de lixom :))
Skulle äta med familjen o då skulle jag ta purjulök o potatis soppan men f-n va äckligt det var...blev så äcklad att jag inte kunde dricka nå mer idag...blev köttförs"röra med rivna morötter o vitlök i gott var der:))
Mozilla du ser ut att veta mycket om diet soppor o så..Min fråga OM jag kör 2-3 shakes om dagaen och äter med familjen middag o då ingen pot,ris pasta bröd sås o så bara kött o grönsaker typ hur mkt kan man gå ner i vkt i veckan? nått du vet kanske
Alltså jag fattar inte hur klarar man av 10 veckor på helfart...Jag klarade av en dag o idag andra dage gick kanon men sen på kvällen kände jag mat mat mat tugga tugga tugga