kaninchen skrev 2010-10-21 18:48:42 följande:
Hoppas jag också får -4kg som du Ellamy, vet ju nu att det inte är omöjligt då vi har samma mått. Fast i hemlighet hoppas ja på -5........

var och handlade mat för 3veckor framåt idag, blev en stor låda. Skall göra fältpraktik "hemma" där familjen min bor, för att kunna umgås med dem. Men då är det ju frågan om ifall det är världens bästa tidpunkt att börja med xv? Missar bland annat 2träffar.. Men de ska väl gå bra, har lastat upp med MYCKET choklad-toffe, grönsakssoppa och ÄNNU MER vanilj

för de är de smakerna jag tror att jag kan klara mig på längst, alltså de godaste..
När började ni märka av dålig andedräkt och att ni började lukta bränt fett? Försöker känna efter hela tiden så att jag kan skona omgivningen i tid..
talada om för pojkvännen att andedräktren kunde ändra oss att han MÅSTE tala om om han känner ngt,, det var nog efter en knappt vecka som den faktiskt ändrade sig.. så här blir de extra tandborstningar o sb12!
jag kände efter 3-4 dagar att "svettlukten" vid träning blev mycket mer påtaglig än annars.
Men visst återgå det till det vanliga sedan va?!?!