xtravaganza
Startvikt 92 kg Längd 175 cm
-1,8 kg vecka 1
-2,5 Kg vecka 2
------------
-4,3 kg totalt
Midja: -5 cm
Mage: -5 cm
Stuss: -5 cm
Lår: -2 cm
Vad: -1 cm
Arm: -1 cm
Tack tjejer!!! 
Vi kommer fixa detta alla!!!
Fan va är felet på mig?
Varför kan jag inte hålla mig?
Har inte tränat på en vecka och har ätit både pizza och vitt bröd. Magen mår kass o likaså psyket, ändå trycker jag i mig skiten. VARFÖR?
3 veckor bara vlcd nu!! :) ska väga mig imorrn bitti.. Men nu har vågen stått still 3 dagar suck..
Mary7812 tack jag hoppas det blir bra :)
Tette57: ja jag hoppas det är så för det är fruktansvärt irriterande att inte gått ner ett gram på en vecka :/
Nu har jag vägt o mätt mig. 400 g på 1 vecka.. Förstår inte vad som hänt!! Coachen sa att man kan gå ner runt midjan men ibland stannar vågen. Men inte ens en cm runt kroppen!!! Ååååååååååhhh...
Mozilla: ja det blir ju aldrig helt rätt när man mäter sig.. Svårt att få det på samma ställe.. Särskilt byst/midja/stuss.. Sen vågen e ju lurig.. Jag väger mig direkt när jag vaknat men man väger ju alltid mer på kvällen pga all vätska man druckit.. Förstår inte riktigt vart all vätska tar vägen över natt sådär.. Det är ju mer än ett kilo skillnad morgon/kväll... Ska nog börja mäta o väga mig varannan.. Så jag får hoppas på bättre resultat näst vecka.. 4.7 kilo på 3 veckor helfart är väldigt lite.. Vissa i min grupp gick ner det på första veckan. Hoppas hoppas det vänder!
Jaa det är ju så ju mer man har ju fortare går det.. Jag ska ner 27 kilo men gick ändå bara ner 1.8 första veckan.. Dom i min grupp blev av med 3-4 o vi är lika stora.. Ah skit ska inte klaga för mkt men gamla jag hade åkt och handlat snask för hundratals kronor o slängt mig i soffan.. Men nu är jag nästan lite förbannad på min kropp istället haha. Ska ska ska..