• Ninjisen

xtravaganza

Missat visa resultaten från vägningen i torsdags... men inte mkt att hurra för..

Startvikt 94 kg Längd 175 cm

-3,8 kg vecka 1
    -2,5 Kg vecka 2
    0,4 Kg Vecka 3

------------
    -6,7 kg totalt

Byst: -4 cm
    Midja: -5 cm
    Mage: -5 cm
    Stuss: -5 cm
    Lår: -2 cm
    Vad: -1 cm
    Arm: -1 cm
  • Ninjisen
    emmgus skrev 2011-02-06 11:14:17 följande:
    Grattis, de går ju neråt!

Alltid helgerna som är svårast att hålla. Jag har fuskat liite. Alltså jag vill ha en sån livsstil att jag under helgen kan unna mig lite utan att få extremt dåligt samvete över detta (men de är svårt)
    Så någon macka har slunkit ner och mitt naturgodis (men som sagt jag vll kunna leva med)

Men fy fan så fort jag ätit något så ballar mig mage ur, gaser från helvetet och diarre. Undra om de beror på att jag under nästan 1,5år inte ätit bröd, pasta ris osv.. kolhydrater. (självklart har de gått veckor då jag ätit detta) o nu klarar inte magen av de längre..
    Ja nu börjar det gå neråt.. Äntligen :)
    Går du halvfart? Ja men jag ska också göra det.. vara duktig i veckan och sen unna mig gott på helgen.. Det är ju bara mänskligt att få mysa med familjen och äta lite extra gott ibland..
    Har du kommit ner dit du vill vara så unna dig...
  • Ninjisen
    mozilla skrev 2011-02-06 11:19:31 följande:
    Det där är ju kanonbra siffror - glöm inte att då o då ta fram ditt måttband och sätt det på startmåttet för att på så sätt se vad du tappat, det ger en bra kick när det känns motigt
    Ja det känns helt overkligt!! Hoppas det går precis lika bra för er... :)
    Jag tänkte mäta mig på torsdag.. förra torsdagen försvann ju inget så får hoppas på bättre nu..
  • Ninjisen
    Davinia skrev 2011-02-06 12:05:22 följande:
    Jag gick på helfart 17 veckor, gick ner 36 kg
    Oj va duktig du är!!
  • Ninjisen

Startvikt 94 kg Längd 175 cm

-3,8 kg vecka 1
    -2,5 Kg vecka 2
    0,4 Kg Vecka 3
    2,1 Kg Vecka 4

------------
    -8,8 kg totalt

Byst: -5 cm
    Midja: -7 cm
    Mage: -7 cm
    Stuss: -7 cm
    Lår: -3 cm
    Vad: -1 cm
    Arm: -1 cm

-------------
    -31 cm totalt

Skit för mitt första delmål är 85 men 200 gram ifrån.. Men men det ger sig väl snart!

• Ninjisen

Tack va goa ni är!! {#emotions_dlg.flower}
    Den veckan jag knappt gick ner gjorde jag inget som jag inte gjorde på dom andra veckorna.
    MEN min coach sa att vi går ner och sen stannar det helt enkelt upp ibland.. fast vi rasar på måttbandet.. det lossade för mig efter min fiasko vägning så jag gick då ner 2 kilo på 3 dagar.. och nu står det still igen..

Konstigt men det är ingen balans i det.. vi går inte ner i jämn takt utan vi går ner och sen står det still för att sen flyta på igen... Bara att acceptera! Glad

• Ninjisen

Jaa det där hade jag med problem med.. Sök på frågor för dom skriver nått i stil med att alla såna aktiviteter ska heta högintensiv eller lågintensiv träning eller så :)

• Ninjisen

Hur går det för er tjejer på helfart? Ni som bara äter 3-5 påsar om dagen.. Är ni hungriga? Jag har under mina 5 veckor snart inte haft hunger en dag.. Men suuuug!!! Sugen på både de ena o de andra :(

• Ninjisen

Jaa suget är hemskt. Är man hungrig kan man iaf ta sig en shake eller dricka vatten.. Men suuuug efter nått sött eller nybakat bröd osv dödar mig :) går in i v 6 på torsdag.. Har 10 veckor kvar ungefär.. Måste stå ut!

• Ninjisen

11 veckor va det visst.. Om jag nu går ner som planerat.. Lång tid! Men det är nu det gäller... Nu eller aldrig!

Svar på tråden xtravaganza