ACPK skrev 2011-03-24 13:34:43 följande:
Hej!
Vad kul att se att du är tillbaka! Jag har tittart in här en hel del men det har varit väldigt dött... Och jag har inte själv bidragit med något då jag har gått på helfart men tyvärr fuskat helt för mycket. Inget jag är stålt över men lika bra att erkänna. Har gått ner i veckorna och sen upp på helgen när jag syndat på en fest. Va nere på 66,9 som bäst men ligger nu på 68,4 kg. Jag vill ju till 62 kg och hade för en tid sedan gjort upp en ny plan att jag skulle gå ner till 65 och därifrån ta de sista tre med vanlig hederlig träning och mat.
Hur har det gått för dig? Vi höll ju jämna steg där i början.
Hallå!!!
Ja, det är samma här för mig och blev inte bättre när jag bestämt ett datum för att starta igen. Det gick bra i början, de första 3½ veckorna men sen började jag småfuska och helt tappa fokus.
Jag var nere på 73,3 och i söndags startade jag om på 77,5. men bara 3cm plus i midjan. Jag tror och hoppas att det är lite muskler och mest vätska efter en tjänsteresa till tyskland med öl och onyttig mat. Jag har redan nu på dag 5 gått ner 2,5kg.
Fördelen med andra omgången är att det går oerhört mycket lättare. Jag är piggare, inte lika hungrig längre och så kan jag träna hårdare den här omgången än förra.
Vi får kämpa på båda två den här gången! Jag har som mål att gå ner all min övervikt nu, jag vill ju ner till 65-67 och siktar på att hålla på 4-5veckor. Mer än så får det inte ta för nu jäklar ska jag kämpa ännu hårdare än sist.
Men från när räknar du din startdag nu?