• Mary7812

xtravaganza

Mozzila: du kan ha en idé där när det gäller att vänja sig inför upptrappning och halvfart men jag har så himla svårt att skaka soppor på jobbet och ännu svårare att skaka halva soppor.

Mellanmål och sånt är ju lättare att ta med och äta när det väl är dags tycker jag.

Idag pressade jag i en halv vitlök i min varma grönsakssoppa. Guuu så gott det var!

• Mary7812

Söndag är vägdag och idag är det en grym vägdag.

(vikt 17/2 efter 3v med helfart och 2v. halvfart: 73,8. därefter pendlade jag mellan 74-75kg)

Omstartvikt den 20/3:  77,5  (efter några dagar i tyskland med mkt öl och annat gott)
    Vikt idag den 27/3: 73,4

Jag är så otroligt glad att jag inte bara har gått ner det jag hade gått upp utan även ligger 1hg under min förra lägsta vikt. Tänk att inom två veckor kommer jag att ligga under 70kg!!! Förhoppningsvis lite tidigare för jag hoppas att jag har ork och energi att köra på på gymet.

Hörni, idag skiner solen och det vi har vridit fram klockan till sommartid! Snart ska vi visa upp våra kroppar på stranden och känna oss nöjda med det. Inte skämmas eller gå omkring och dölja dom i saronger, t-shirts eller annat. Förstå vad härligt det kommer att kännas!!! Glad

• Mary7812
    Ulle75 skrev 2011-03-27 21:36:10 följande:
    Idag känns det bättre, har inte varit sugen på mat, trots många tillfällen har bjudits. Jag säljer barnkläder och har varit iväg och visat kläder (hemmaparty) och det gick bra. Annars är det svår att motstå all god fika där.
    Bra kämpat! Det var verkligen strongt gjort. Jag hoppas att du är jättestolt över dig själv.

Jag var och handlade fikabröd idag till min mamma. Fy sjutton vad kakorna såg goda ut. Fick kämpa för att inte slita upp paketet men så var jag sjukt hungrig oxå. Jag fattar inte att hungern aldrig går över. Idag orkade jag inte heller träna för att jag var så hungrig och seg.
  • Mary7812

Fuskvägde mig idag och vågen visade 72kg!! Underbart och mycket lättare att härda ut den ständiga hungern... Glad

• Mary7812

Idag är en sån jävla tung dag. Helt matt i kroppen, ingen ork, trött, huvudvärk, ont i lederna och sjukt less på soppor. Jag hoppas verkligen att jag får en rejäl viktminskning imorgon som gör den här dagen värd att ta sig igenom.

• Mary7812
    Ulle75 skrev 2011-03-31 20:42:21 följande:
    Skickar över styrkepepp!! Håller tummarna för att du mår bättre i morgon och att vågen ger dig ett fint resultat!!
    Tack tjejen! Jag slocknade i soffan strax innan 19 och gick till sängs vid 20. Nästan 12h sömn blev det, så det var nog välbehövligt. Ingen nedgång idag på vågen. Nu ska jag hålla mig till Söndag när det är dags för veckovägningen :)

Vi kämpar vidare!Glad
  • Mary7812
    Ninjisen skrev 2011-04-01 13:01:41 följande:
    Hej allihop! Tog en paus efter mina 6 veckor på pulver men nu får det vara bra med de goda och satte igång imorse med mina påsar.. Hoppas allt är bra med er!! :)
    Hej! Så bra att du kör igång igen. Jag tog oxå en paus men körde igång igen för två veckor sen och är mer motiverad nu. Kämpa på tjejen!
  • Mary7812

Hej Agnes!
    Klart att det inte är förstört för dig. Börja om imorgon igen, glöm de här två dagarna och kämpa vidare. Du har kommit ur ketos och kommer få några kämpiga dagar men du har ju fixat det förut så det här blir ju peanuts för dig.

Lycka till!

• Mary7812

Åh kämpa Ulle!  Härda ut den här kvällen så känns det säker bättre imorgon.

Idag har jag gått ner exakt 11kg sen mellandagarna såg jag när jag fuskvägde mig imorse. Imorgon är det veckoinvägning. Längtar!

Provade lite klänningar nu ikväll och kände mig sjukt snygg. Lite färg på det så att jag inte är genomskinlig och sen ett frisörbesök så är jag snart redo att våren...

• Mary7812

Jag tar några matskedar olivolja lite då och då... Det håller igång min mage och smakar gott (med lite flingsalt till)

Lycka till tjejen!

Svar på tråden xtravaganza