Inlägg från: livetlilla |Visa alla inlägg
  • livetlilla

Vänner i Göteborg 2

sofia: Vad härligt det låter med sol! Såå tröött på snön här hemma:(

Hej alla nya!

• livetlilla

Doodie: Som tur är så måste man inte leka med sina barn precis hela tiden, han klarar sig nog även om du bara sitter och tittar på honom Har tyvärr inga tips för att få honom att sova längre, lillskruttan här försöker vara rolig och prata liv i mig redan runt halv sex, men då vill jag INTE gå upp (morgon här är när viktor vaknar) utan lägger henne bredvid mig i sängen och så får hon prata och hålla sig i fötterna bäst hon vill, och det brukar hon vara nöjd med... *jag är (verkligen inte) världens bästa mamma*{#lang_emotions_innocent}

• livetlilla
    litenlind skrev 2010-02-25 09:30:51 följande:
    Ja så länge det inte spöregnar eller blåser storm så funkar det ju.Lillalivet: Såg att du skrivit upp förslag på Universeum den 11:e, det vore superkul, men jag jobbar alltid på torsdagar så jag kan inte då Följer gärna med nån tisdag eller fredag annars.
    Vi kan väl flytta det till fredag då om ni vill med?
  • livetlilla
    minSaile skrev 2010-02-25 09:33:27 följande:
    lillalivet...menar du fika där el att man går in och kollar runt?
    GÅr in och kollar runt (fika funkar i ca 5 min med viktor... )

Ändrade till fredag 12/3
  • livetlilla

che: Sov utan viktor när han var ca 1 år gammal och då ammades han inte längre, och eftersom jag kommer att amma Leia när ullaredsresan blir av så är den inte aktuell för mig.. Har inte velat ge flaska utan gillar helt enkelt läget att jag är familjens hemma-ko som inte ger sig iväg på några äventyr{#lang_emotions_wink}

• livetlilla

Skulle få en Herman av min mamma, hoppas hon inte glömt det, lät kul

• livetlilla
    SofiaLind skrev 2010-03-10 07:13:25 följande:
    Godmorgon alla glada mammor!! Mr ni bra idag?
    God morgon Fast morgon, jag vet inte...vi var vakna vid 5.15 så ditt fjuttiga 7.13-inlägg känns lite sent för ett god morgon
    Vi mår bra, själva?

Dimmigt idag, hoppas det klarnar upp, har planerat att besöka trädgårdsföreningen idag, kanske får bli en kort sväng där och en tur till stadsmuseet och testa lek där

Var det någon som behövde adressen till oss på måndag?
  • livetlilla
    coolchick skrev 2010-03-10 20:31:47 följande:
    Jag gillar inte Alfons, han är lite mesig Alvin & gänget har Tindra också tjatat om, och Prinsessan och grodan ser ganska kul ut den med. När tänkte ni gå på bio i så fall? Om vi kikar bort jag och Elliot, vilken tid passar dig? Jag skulle kunna sticka ner till centrum innan och köpa nåt gott. Har inte bakat nåt
    Jag älskar Alfons!
  • livetlilla

Men fy vad jobbigt att du åkt på magsjuka igen Hoppas du mår bra snart igen, flisan!

Idag har en vän varit här på lunchochfika.

Oj, måste gå ut till V - längtar efter mig

• livetlilla
    litenlind skrev 2010-03-12 07:20:54 följande:
    Här har vi fått magsjuka eller vad det nu kan vara. Både jag och Alva har kräkts i natt och nu på morgonen. Fy fasen!!
    Urk och fy, stackare!{#lang_emotions_throwup} H
  • livetlilla

Skickade lite snabbt...'

Hoppas ni kryar på er snart!

• livetlilla
    coolchick skrev 2010-03-12 09:52:17 följande:
    Det kanske smittar här
    virus som sprids genom tanken och som drabbar den man önskar ska få det...aj aj, inte säga något dumt till någon nu då
    minS: vi skippar universeum idag, maria och emil kommer inte heller och det stod ev på er så vi skapade andra planer för en stund sedan, hoppas ni inte bestämt er för att följa med dit och att vi förstör något för er nu?
Svar på tråden Vänner i Göteborg 2