Inlägg från: Josephine78 |Visa alla inlägg
  • Josephine78

Vänner i Göteborg 2

Hej alla!!

Nu har jag hittat hit tack vare Carolina

Inte hängt med på ett tag har fullt upp här hemma... Börjat jobba, bytt jobb, börjat övningsköra och idag blev Linnéa sjuk

Tur jag ska jobba kväll, sambon kan gå tidigare från jobbet!!

Krya på sig alla sjuka barn!!!

Två prinsessor har jag - Bianca -02 och Linnéa -09
  • Josephine78
    minSaile skrev 2010-03-02 10:48:45 följande:
    hej hej...vi har nog inte "setts" innan???Hur gammal är din dotter...stackaren som är sjuk
    Jodå, jag var inne i förra tråden och skrev Fast hade en annan bild i presentationen!!

Linnéa fyllde ju 1 år i januari och har börjat dagis, har dröjt ett tag men nu slog dagis sjukdomen till.. Hostar, snorar och har lite feber...
    atena100 skrev 2010-03-02 11:07:27 följande:
    Men heej, gumman! Men du har varit här förrut! kramJa, det tar en massa tid att jobba. Man orkar inte så mkt annat. Inte data så  mkt iaf...Oj, woow impad att du tar tag i att övningsköra! Hoppas att det nya jobbet är bra o att du trivs!  
    Nä, man orkar knappt ngt när man jobbar men nu när jag bytte jobb så ska jag bara jobba 50 % så då kan jag nog få lite tid över till annat. Japp körkortet vill jag ha nu, känner mig redo och har man väl kommit igång så går det fint Vi fick även våra papper igår som gör att jag kan övningsköra med sambon också, blir ju liiiite billigare att göra både och. Att bara köra i bilskolan blir man ju ruinerad av.. Kramis
  • Josephine78
    litenlind skrev 2010-03-02 11:42:25 följande:
    Hej Josefin!! Välkommen hit, även om du är "gammal i gamet"  Nu ska jag och Alva till stallet ( fast hon säger "Åhhh, neeeeej" när jag säger det... Sen ska vi ut och promenera. Härligt väder!
    Tack, tack Är det du som har hand om gruppen på FB också? Har skickat en förfrågan om jag kan gå med där.. Har så roligt i stallet, härligt väder som bara den ute
  • Josephine78
    SofiaLind skrev 2010-03-02 12:14:35 följande:
    Nä det är jag....har beviljat nu...=)
    Åh, tack Ska genast in och kika!!
  • Josephine78

Nu sover min lill skrutta, fick i henne lite välling, vägrar att äta också.. Gubben kommer hem snart och då blir det dags för mig att bege mig till jobbet, funderar på att promenera... Är ju så fint ute!!

Ha en fin em/kväll!!

• Josephine78

Godmorgon

Eller nja, godmorgon för att solen skiner men lill skruttan är ju hostig, snorig och febrig

Jag är ledig två dagar sen blir det till att jobba helgen..

Ska nog ge mig ut på en liiiten promenad sen lite senare under dagen, frisk luft skadar ju inte även om dom små är sjuka.

• Josephine78

Ja jag riktigt lääääääääääängtar efter att slippa overaller på barnen, jackor, mössor och andra krångliga kläder

Och alla sjukdomar och skit kan också försvinna!!!

• Josephine78
    coolchick skrev 2010-03-04 10:48:25 följande:
    Gud vad jag velar med mina resor Nu har jag faktiskt lagt Egypten på hyllan och kollar Turkiet igen. Vi vet ju att vi älskar Turkiet, och jag blir så osäker på Egypten. Det är verkligen älska eller hata har jag förstått. Ingen gråzon emellan...Nu lutar det starkt åt en vecka i Kemer, Turkiet. Någon som varit där?
    Skit i Turkiet och åk till Cypern när vi åker dit
  • Josephine78
    litenlind skrev 2010-03-04 08:30:54 följande:
    Haha, måste bara berätta: Jag har torkat Alva om näsan flera gånger nu på morgonen. Nu kom hon och hämtade näsdukarna och meddelade att "Nalle Puh fuvig" och sen satt hon och snöt honom och pussade honom och klappade honom på huvudet och sa "sååååå ja"
    Hihi, visst är dom söta Linnéa kan sitta med sin docka och klappa på huvudet också och säga sååååååå och pussa henne på huvudet
  • Josephine78

Min stora fina tjej gick iväg för en stund sen till kalas Kan inte fatta att hon snart fyller 8

Ikväll ska jag och sambon kika på film, imorgon väntar jobb för mig mellan 6.45 - 15.15. Dom andra får vara hemma med lill tjejen som fortfarande är dålig

Vad hittar ni andra på ikväll?
Svar på tråden Vänner i Göteborg 2