Inlägg från: Maria86Emil08 |Visa alla inlägg
  • Maria86Emil08

Vänner i Göteborg 2

litenlind skrev 2010-02-25 09:44:22 följande:
    Har skrivit upp mig på båda dina förslag nu Vart var det du bodde?
    Jag har me skrivit upp mig på båda. Ska bli gör skoj! Emil älskar djur ooch äventyr och lekträffar, haha ja de mesta. 14 passar oss perfekt:)
  • Maria86Emil08
    livetlilla skrev 2010-02-25 09:34:56 följande:
    fika funkar i ca 5 min med viktor... )
    5 min hinner man många kakor på{#lang_emotions_laughing}....
  • Maria86Emil08

Hej alla! Visst får man vårkänslor nu... jag vill handla vårkläder till lillen och ha picnic{#lang_emotions_cool}. Det är nog det jag ska göra hela våren, bara vara ute och ha picnic hela dagarna , hoppas någon vill följa me oss...{#lang_emotions_laughing}

• Maria86Emil08

Cool: Vi kollade lite på Egypten och vi vart också lite osäkra fast på resebyrån sa de att Egypten va populärast nu, så så dåligt kan det ju inte va. Jag tror Turkiet är fint överallt. Vi ska börja spara och satsa på Thailand nästa år, vi harr räknat ut att det blir ungefär samma summa i slutändan å vi båda älskar Thailand:).

Sofia: Snälla...snälla ta me lite värme till mig, det gör du väll?

Idag var vi vid vår båt och tog en långpromenad ute på havet, lite speciellt att gå på vatten:)

• Maria86Emil08
    litenlind skrev 2010-03-05 18:38:58 följande:
    Vilar och hänger med Alva. Imorgon ska jag fodra och släppa ut hästarna kl 6:30 så det blir upp tidigt. Sedan jobbar jag från 12 imorgon till 12 på söndag. Jippie för min helg...
    Hur hinner du me häst å barn å hus å allt? -jag som knappt hinner något{#lang_emotions_smile}.
    Ikväll blir det fredagsmys. Lillkillen sover, jag sitter å tittar på medans mannen lagar konjaksbiff m vitlöksbröd och så fick jag en corona m lime i handen... han kan om han vill:) Kan jag behöva efter en eftermiddag på lekochbuslandet{#lang_emotions_cool} Imorgon ska jag vårshoppa till Emil, lite tidigt kanske men det ser jag fram mot, vad väntar er helg?
  • Maria86Emil08
    coolchick skrev 2010-03-05 20:03:45 följande:
    Och så skrev hon: Hoppas du har överseende! Har sån god lust att skriva tillbaka att Nä det har jag fan inte, det var jävligt dåligt stil!!!!
    skriv det för det är det verkligen, riktigt dåligt!
    litenlind skrev 2010-03-05 19:28:40 följande:
     Ja du, hur jag hinner... Jag vet inte. Ser typ aldrig på tv, läser inga tidningar, sover knappt... man får ta till alla knep man kan Det jobbigaste är att jag dessutom jobbar. Men men det går på nåt sätt. Den här helgen skulle jag verkligen vilja vara ledig och bara umgås med familjen, men som sagt, det är jobb helgen lång.
    Ja tv ser jag ju på, på kvällarna, läser tidningen gör jag oftast och sover gör jag mycket, gärna nio till tio timmar natten så nu förstår jag. Om jag skulle hinna me hästar  får jag ge efter allt annat. Jag red mycket förr och har funderat på att ta upp det igen, men jag har ju funderat lite över tiden... Helger är hemskt att arbeta, jag jobbade varannan fram till jan...klart man vill vara med sin familj:)
  • Maria86Emil08
    minSaile skrev 2010-03-06 10:34:07 följande:
    Maria86...vilken söt tjej du har och jag förstår att åren går snabbt med barnen. Min son fyller 4 år på tisdag och det känns så stort plötsligt.
    Nu blandar du ihop oss eller skrev fel.... Jag har en Emil som är 1,1/2 {#lang_emotions_laughing}
  • Maria86Emil08
    litenlind skrev 2010-03-07 07:30:40 följande:
    . Det verkar ha gått bra med Alva, vi var inne hos henne flera gånger i natt för att ha lite koll. Idag är hon hur pigg och glad som helst så jag hoppas det inte är nån dold skada.
    Trilla hon ur sin spjälsäng eller a klättra å föll eller va det er säng? Jag tror de små klarar en hel del som tur är, fast man blir ju såå orolig.

Idag ska vi till köttbullecafeet, mmmm{#lang_emotions_laughing} Hoppas alla får en mysig söndag!
  • Maria86Emil08
    coolchick skrev 2010-03-07 11:22:07 följande:
    What?! Vad är det?? Har jag aldrig hört talas om. Berätta mer
    Café du nord vid saluhallen,  är kända för sina köttebullar. Har legat där biopalatset ligger idag. Man äter köttbullar m senap och me världens godaste hönökaka. perfekt för barn också. Jag och min bror gick alltid hit när vi var små med mormor och morfar så lite tradition. Trodde alla göteborgare visste vad köttbullecafet va{#lang_emotions_wink}
  • Maria86Emil08
    coolchick skrev 2010-03-08 09:38:51 följande:
    Nu ska vi till barnmedicin med Elliot och kolla öron och hals. Tror inte det är något... Fast igår trodde jag det, så vi får se Ha en bra dag allihop!
    Det är alltid skönt att kolla dem ibland:) Jag åker dit så fort jag misstänker något men sen har vi haft sex halsfluss nu i höst å vinter. Lycka till!
Svar på tråden Vänner i Göteborg 2