Inlägg från: LillaLoppanT |Visa alla inlägg
  • LillaLoppanT

Vänner i Göteborg 2

Lukas tackar så mycket för alla gratulationer. Han fick flera presenter men bäst av allt var nog leksaksspisen! Cool: stackars er! Nu förtänar ni att bli friska.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ LUKAS ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  • LillaLoppanT

Magsjukan har nu letat sig fram till vårt hem. Lukas spyr som en gris, men är pigg ocg glad ändå. Fast nu sover han förstås. Håll tummarna att han sover hela natten nu!

• LillaLoppanT

Cool & Carolina: är det Tindras pappa ni pratar om som brukar tävla? för jag hörde nån på radion som hette somhan för ett tag sedan. Har för mig att han vann Frölunda-biljetter och skulle ta med sin dotter. Då tänkte jag att set kanske var den S ni känner. Lät det snurrigt?

• LillaLoppanT

Cool: Jag gillade inte Turkiet (Marmaris) Men däremot så gillade jag verkligen Egypten (Sharm El Sheik)
    Men det är 7 år sedan vi var där. Och det var helt "nytt" som turistmål, vilket gjorde att försäljare och så inte var lika jobbiga som dom säkert är nu. Marmaris var ju helt hopplöst att gå omkring i, dom nästan slet in en i butikerna ju.

• LillaLoppanT

FAN! Nu vaknade Lukas och spydde ner sin säng. Jag som trodde han blivit bättre. Har inte spytt sen igår morse, och då var det bara lite grann.
    Men det verkar tydligen vanligt med baksalg när dom är på väg att bli friska. Var det inte så för er också Cool?

• LillaLoppanT

Cool: Lukas är inte heller riktigt sig själv just nu. Är säkert sviterna efter magsjukan.

• LillaLoppanT

Det har ju pratats en del tårtor här i tråden, här är Lukas 1-årstårta.

Kanske inget Thomas-tåg. Men jag har gjort den själv iaf.

• LillaLoppanT

Cool: vi bytte till vår framåtvända vagn för lite drygt en månad sedan. (mest för att den är såå mycket lättare att köra i snön än vår förra) jag saknar lite att inte se Lukas längre, men samtidigt så märker jag att han gillar att sitta framåt. Kan du inte skicka länk till vagnen ni ska titta på imorgon?

• LillaLoppanT
    coolchick skrev 2010-03-16 21:17:47 följande:
    Åh loppan, kul att du kikade in! Tänkte frågat just dig om ni hade bytt än, men trodde knappt du var här inne längre... www.blocket.se/halland/Babytravel_trehjuling_...
    Är den svart? Jag tycker den ser lite solblekt ut i så fall? Men bilder kan ju lura en.
    Jag är inne, läser det mesta, men orkar inte riktigt ta mig tid att skriva så mycket nu när jag jobbar.
  • LillaLoppanT
    SofiaLind skrev 2010-03-21 10:47:30 följande:
    Hej Hej....SÅ vaknar man lite seg efter en kväll på stan igår. Superkul att komma ut och dansa lite..=)!!!
    Jag var också ute och dansade igår. Vart var du?
  • LillaLoppanT
    coolchick skrev 2010-03-24 21:13:50 följande:
    Tur att jag snart ska vara hemma med vårdnandsbidrag istället, annars hade jag nog fått börja justera skatten på fp. Jag har bara skattat 21% hittills, så det är kanske tur att jag inte fick restskatt jag med.
    Hur funkar det att vara hemma med vårdnadsbidrag? Hur mycket pengar får man? Kan vem som helst vara det?
  • LillaLoppanT

Nämen, har lilla Ellioten blivit så stor?

Vart tar tiden vägen?

• LillaLoppanT

Cool: jag visste väl det! Det är en underbara vagn ju, haha! Är det dyrt att köpa nya tygdelar? Vilken färg ska ni köpa? Grattis till Elliot idag!

• LillaLoppanT

Cool: men då kommer ju vagnen kostat dig nästan lika mycket som en helt ny...

• LillaLoppanT

Hur gick det idag Coolchick? Med dopet/födelsedagskalaset?

Har du hört nåt mer från (Shit kommer inte ihåg hennes niick, men hon i tråden som fick barn nyss)??

• LillaLoppanT

Josephine: vad kul med hus! Visavisavisa!!! Länk tack!

• LillaLoppanT

Josephine: Grattis till det fina huset! Det ligger inte så långt från där jag bodde förut. Nu blir det till att skaffa det där körkortet, för om jag minns rätt sågår inte bussarna sådär jätteofta däromkring

Förresten: Hur stränga är bankerna när det gäller att få lån nuförtiden? Är dom väldigt noga med att man måste ha 10% i kontantinsats? För när vi köpte för två år sedan så fattade jag det som att dom blivit mytcket strängare med vilka som får ta lån, än vad dom var tidigare, när ekonomin i sverige var så bra.

Svar på tråden Vänner i Göteborg 2