Inlägg från: coolchick |Visa alla inlägg
  • coolchick

Vänner i Göteborg 2

loppan & atena

Tack för att ni frågar! Dopet gick jättebra, prästen var såå himla rar och duktig! Hon klämde in en extra sång när Elliot blev lite ledsen och uttråkad. Då sjöng vi Bä bä vita lamm {#lang_emotions_smile} Ceremonin var väldigt enkel och fin, och "icke kyrklig" precis som vi ville ha den.

Sprang på browniieee här hemma häromdagen, med den yttepyttelilla bebisen {#lang_emotions_smile} Sååå söt!
  • coolchick
    browniieee skrev 2010-04-12 20:27:24 följande:
    hehe ja det är ju en djungel av namn där ute Cool, vadåå tuppat av.. vi e ju här
    Ja vi är här och håller låda!
  • coolchick
    browniieee skrev 2010-04-12 20:58:13 följande:
    jaaaa någon måste ju upprätthålla ordningen här inne hehe
    Exakt! Mölnlyckemaffian håller ställningarna.
  • coolchick
    Jossan: Gud så spännande! Hoppas ni får det! Är också nyfiken så klart, så länka gärna.

Gode Gud... Elliot är så sjukt mammig så jag tycker faktiskt det är jobbigt. Och så tycker jag synd om sambon, för han duger ju inte för tillfället. Elliot skriker sig blå efter mig så fort jag försvinner.
    Är väl en sån period nu, i tillägg till att han varit sjuk, så man får väl bita ihop. Men ibland är det bra nervprövande, samtidigt som jag tycker synd om honom.
  • coolchick

Grattis atena på födelsedagen!  {#lang_emotions_flower}

Idag ska vi på lite sen 1-årskontroll på BVC. Och det betyder ju vaccination. Och det betyder rädd mamma {#lang_emotions_undecided}
    Usch... Väga och mäta brukar ju också vara kul, men tror vikten står ganska still från 10-mån kontrollen, iom att lilleman har varit så mycket sjuk det senaste...

Ha en skön helg allihop!

• coolchick
    Flisan 80 skrev 2010-06-11 08:28:37 följande:
    Träffas gärna igen :) Synd att solen flytt sin kos annars kunde man ju köra en picnic-parkhängs-date....
    Ja det är skittrist med vädret Rynkar på näsan
    Responsen var inte direkt enorm här i tråden ang träff, men då får väl vi tre ses helt enkelt Ska vi kanske kolla vädret nästa vecka? Det är ju som sagt schysst att kunna sitta i tex Slottsskogen eller Botaniska, Trädgårdsföreningen eller liknande.

Vi har nog inga planer alls nästa vecka, någon dag som passar er bättre?
  • coolchick

Jag inbillar mig att jag kan både ons och fre. Tror inte vi har något inbokat då.

Maria, är det nåt specielt i parken då, elel rär det "bara" en fin park? Hur tar du dig dit, bil eller tåg?

• coolchick

Nu ser det ut som att jag åker bort imorgon och blir borta till tor, fre.

Men kan vi inte sätta upp en träff med lite framförhållning, eller olika datum så kollar vi vilken dag flest kan? Så detta inte rinner ut i sanden nu...

Funkar träfftråden fortfarande tro... Testar!

• coolchick

Förslag på större träff!

Ons 30 juni i Mölnlycke, på Miljöarken. En liten park eller vad man ska kalla det, med lite djur som kaniner tex som barnen får klappa, får, hönor... Det finns sandlåda och en båt med rutschkana. Kafé och lunchrestaurang ligger i direkt anknytning för den som vill äta lunch.
    Förhoppningsvis blir vädret kanon så att vi kan sitta ute på filtar med alla goa ungar!

Ska vi säga vid 11?
    coolchick

• coolchick
    Förslag på större träff!

Ons 30 juni i Mölnlycke, på Miljöarken. En liten park eller vad man ska kalla det, med lite djur som kaniner tex som barnen får klappa, får, hönor... Det finns sandlåda och en båt med rutschkana. Kafé och lunchrestaurang ligger i direkt anknytning för den som vill äta lunch.
    Förhoppningsvis blir vädret kanon så att vi kan sitta ute på filtar med alla goa ungar!

Ska vi säga vid 11?
    coolchick

Det var ingen stor uppslutning till träffen direkt, så jag ställer in...
Svar på tråden Vänner i Göteborg 2